Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

De er så langt fra elendig som det er mulig å komme. Det er humor på høyt nivå. Folk må bare lære seg å ta det for det det er.. Tabloidene er underholdning, ikke gravene eller "seriøs" journalistikk.

Tenker ikke direkte på den forsiden. Den skjønner jeg er litt humor i. Jeg tenker på grunnen til at LVG gikk på en tirade, og grunnen til at mange managere langer ut mot media.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/sport/fotball/tippetips/saa-kjedelig-er-egentlig-united/a/23585892/

 

Foran det som kan bli en skjebneuke for van Gaal - med tre serierunder på en drøy uke - har vi (VG) dykket litt inn i statistikken (Opta) og sett hvor kjedelige Manchester United egentlig er:

 

* De scorer 1,29 mål i snitt. Siden 25. oktober har de scoret 0,87 mål i snitt per kamp.

 

* De har i snitt 3,6 avslutninger på mål per kamp. Kun fem lag i Premier League har et lavere snitt. De åtte siste serierundene har ingen færre avslutninger på mål enn Manchester United med 21.

 

* De har 11,1 avslutninger i snitt. På sesongens 17 første kamper har Manchester City over 100 flere avslutninger enn United.

 

* De har ballen mest i hele Premier League, men har flest støttepasninger – over 200 flere enn neste lag på listen. Ingen lag i Premier League kontrer mindre enn Manchester United.

 

* Ingen taper flere dueller enn Manchester United.

 

Litt pepper fortjener han.

Lenke til kommentar

Fornøyd? Nei. Men det betyr ikke at han ikke fortjener kritikk.

Det var strengt tatt ikke kritikken han reagerte på, men det faktum at visse medier meldte at han var sparket og skulle bli erstattet av Mourinho. Det er ikke kritikk, bare udugelig journalistikk. Kritikk har han forståelse for, dette sa han rett etter Norwich-kampen.

 

Hvis det er humor å dikte opp en historie om at en manager er sparket, da har jeg gått glipp av noe grunnleggende. Ble også nevnt over her at media bare gjorde jobben sin. Hvis det å dikte opp historier er "å gjøre jobben sin", da har jeg også gått glipp av noe grunnleggende.

 

Merk at jeg blir sjeleglad den dagen LVG blir sparket, men det er ikke til å stikke under stol at britiske tabloider skriver masse piss fra tid til annen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Han har fått kritikk i lange tider og klagd veldig lite på det.

 

Flott han nagler fast disse ubrukelige fiksjonsskribentene! På den måten kan det kanskje bane vei for journalister som er interessert i å gjøre en jobb. For disse folkene er helt latterlige.

 

I tillegg til dette så får han faktisk spørsmålet av en av disse idiotene om hva han synes om wenger som kommentar. Skal han da unnlate å svare?

 

Synes det er Veldig godt svart og laaaangt fra noen meltdown. Han er der Kun fordi han må, ihht reglene. Og stikker så fort han får sjansen. Hvorfor skal han bruke ett minutt mer enn han må?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Og i statistikken der ligger også mye av grunnen til at United er dønn kjedelig å se på.

Og bilen min fungerer ikke fordi den ikke går fremover, mr. Obvious :p Hvorfor fungerer ikke bilen, hvorfor scorer vi ikke mer mål, hvilke elementer i spillestilen gjør den dørgende kjedelig? Det er det som er intressnt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...