Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Hvorfor 10 år? Hvorfor ikke 5 ? Eller siden FFP ble lansert? Jo, for det var den eneste måten å vise at "Mourinho er på bærtur".

 

Beste er de som United-supporterne som har klaget på Chelsea og City i alle år, men når de sprenger banken og prøver å kjøpe seg til ligagull, så er det plutselig helt greit.

Snakk om hyklersk :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Men det er jo så klart fordi pengene til manu har blitt tjent på rederlig måte, mye gjennom absurde sponsoravtaler og gigantisk fanskare i asia. Det er selfølgelig rettferdig og ikke ulovlig i motstetning til hvordan chelsea og city gjør det!

 

:laugh:

Chelsea har aldri gjort noe som ikke var etter regelverket, så hva ulovligheter snakker du om? 

Og skal vi snakke om Mourinho, så kan det jo nevnes at han også har vært i 2 andre klubber som ikke har vært eid av en sjeik / oligark. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig så syns jeg det er bedre at klubber får kjøpe seg store gjennom investeringer i klubb og nærområdet (stadium o.l) enn at alle blir hindret av FFP.

 

United, Barcelona og Real ble store på riktig tidspunkt. Liverpool også, men de kollapset og mistet alle nyere generasjoner av fans.

 

Det er ikke rettferdig at de rike skal være rike og alltid være de som vinner pga økonomien. At Chelsea og Man City har kjøpt seg store er en klar fordel for PL. Uten de hadde tittelen stått mellom Manchester United og Arsenal hvert eneste år, med noen unntak kanskje.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk klager. Hadde ikke PL-klubbene brukt penger på spillere i verdensklasse, så hadde det vært jævlig kjedelig å se fotballkamper hver helg. Jo flere lag som har spillere av kvalitet, jo mer nytelse for øynene våre.

Eller vil vi heller at PL skal være som Tippeligaen..?

 

Driter i om Chelsea, United, City og Arsenal bruker penger. Det er ikke mine penger. De skal bare sørge for at jeg og alle andre skal bli underholdt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det som er verre enn at andre kommer og skyter penger inn i en klubb er den overprisingen som er på spillere. Helt latterlig. Hadde ikke spillere vært så dyre som de er, så hadde mesteparten av klagingen stoppet tror jeg.

Men hvem har egentlig skyld i overprisingen, de som kjøper, eller de som selger (det er jo tross alt de som setter prisen)?

 

Penge-innsprøytingen har vært sunt for konkurransen og underholdningen i ligaen, men enn må likevel finne en mellomvei.

QPR er jo et klasseeksempel på hvor galt det kan gå. 

Lenke til kommentar

Det som er verre enn at andre kommer og skyter penger inn i en klubb er den overprisingen som er på spillere. Helt latterlig. Hadde ikke spillere vært så dyre som de er, så hadde mesteparten av klagingen stoppet tror jeg.

 

Helt enig. Du kan gjøre hva du vil med lovverk og regler for alt mulig, men ingenting hjelper dersom Sterling i dag koster det dobbelte av hva Ronaldinho kostet for 10 år siden. Prisene på spillere har ikke vært i nærheten av å følge den naturlige inntektsstigningen til klubbene. Det er en kunstig inflasjon som bare blir verre ved at enkelte klubber får fantasisummer å handle for. 

 

Sånn som det ser ut nå må omtrent alle få rike onkler eller så må ingen ha det. 

Lenke til kommentar

 

Vil bare skyte inn at Afellay har gått til Stoke, bedre kjent som Barcelona B.

 

Hughes må ha lastet ned en sånn wonderkid-liste fra FM 2011.

Tsk.. Det er Barcelona som er bedre kjent som Stoke B.

 

 

Stoke burde ikke få lov til å (nesten) hente spillere som heter Bojan, Shaqiri og Afellay. Alle spillerne deres burde hete Pilkington, Johnson, Murray, og sånt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...