Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekspertens tips:

 

France - Mexico Red Card Awarded - Home Team (1=Yes, 2=No) 1 7.00

Greece - Nigeria Total Goals Scored 1.5 Under 1.5 2.50

Argentina - South Korea Both Teams to Score - First Half (1=Yes, 2=No) 1 6.50

 

Total odds = 113.75

 

Er ikke noe vits å tippe på selve kampen. Det blir alltid tull. Heldigvis finnes det andre måter å tjene penger på. :p

Lenke til kommentar

Oddsen er 9 for at Anelka scorer med en heading... Fristende!

 

Frankrike - Mexico

Ribéry, F (Frankrike)

Will the player score, get a yellow or red card and his team win the match? 10.00

Denne kan vel gå inn med litt flaks?

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Hva tror dere om denne?

 

Sør Afrika - Uruguay H 3,40

Argentina - Sør Korea H med handicap (0-1) 2,45

Tyskland - Serbia H med handicap (0-1) 2,85

 

Total odds: 23,74

Med litt flaks vinner Sør-Afrika, men har på følelsen at Sør-Korea kommer til å gi Argentina kamp, så er litt usikker på den andre der... :s

 

Helt klart vært et forsøk!

 

Argentina - Sør Korea (0-1) 1 2,45

Hellas - Nigeria 2 1,95

Frankrike - Mexico (0-1) 1 4,60

21,98

Hva tror dere om denne?

NEEEEEEEI! LIGG UNNA! Skulle denne være spillbare så skulle odden hvert rundt 20,,

 

Frankrike er elendige og spiller rett og slett kjedelig og dårlig fotball. De har ikke skapt en dritt i siste åra og det var så vidt de kom til vm. Og nå er det nok en gang uro i klubben og en spiller ble send hjem (tror jeg?),, dette er svert påvikrende og de møter et generelt sterkt Sør-Korea som har imponert stort så langt i mesterskapet med en 2-0 seier over Hellas.

 

Det idiotisk innlegg hvis den går inn,, :p men jeg ville bare sifra... tenk deg om 2 ganger :)

Lenke til kommentar

Har du ikke lært noe? Er alltid en underdog som overpresterer hver dag. Men Frankrike med oddsen 2,25 er fristende.

 

edit: ble den samme kupongen på meg og. Nå som de første kampene er over tror jeg nervene hos storlagene er borte og at vi vil få litt mer forventa resultater.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Tomålsseier til Mexico eller Frankrike? 7,90 på mexico frister... :ph34r:

Som jeg skrev rett over her, 9.05 i odds på at Mexico vinner med to mål hos Betsson. ;) Frister noe jævlig, men er Frankrike så svake da? :hmm:

 

Edit: Evt etmålsseier til Mexico med 4.70 i odds, kanskje litt mer sannsynlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Nydelig, Argentina lagde 4 offside og jeg tippet over 3. Perfekt.

 

I tillegg vant de, Gekas og Yakubu scorte ikke og nå må heller ikke Anelka og Vela score så blir det en grei oddsdag. Det gjelder å finne lure spill i dette litt uforutsigbare VM tror jeg.

 

Tips til i morgen?

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg er keen på å spille på at Mexico vinner med 2 mål eller mer til 9.05 i odds. Frankrike er jo i oppløsning for tida, men samtidig er det jo nå de kan vise hva de er gode for plutselig. :hmm:

Ballefaen!! Nå må Frankrike score et mål for jeg tørte bare å spille på at Mexico vinner med et. Blææh. Det vil seg liksom ikke..

Lenke til kommentar

Herlig, satte litt penger på 2 måls seier til mexico til fine 7,90 i odds. Bare surt at jeg selfølgelig ikke turde å sette mye på det. Så jeg kombinerte den med disse:

 

Nederland - Japan H 1,43

Slovenia - USA B 2,05

Tyskland - Serbia(0-1)H 2,85

 

Total odds: 66,00

Innsats: 30kr

 

Hva tror dere, er det håp? USA driter seg vel ut, har ikke fått inn en eneste bong til nå i VM. Kanskje det har snudd :tease:

Endret av Enya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...