Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Hmm hvorfor ligger ikke denne under odds og tipping?

Anyways kopi fra Gamblers corners.

De fire spillene jeg har inne nå, har hatt lang tapsrekke på vm fram til nå så håper på suksess nu snart.

Spill 1 falt for sveits da bomba mot Spania smalt pluss at de aldri slipper inn mål resten er oppfylling på kupong;)

Spill 2 Favorittkupongen har vanskelig for å se at noen av disse skal dumme seg ut nå, skulle dog ventet litt med å plassere innsatsene for ser nå at oddsen er høyere :hrm:

Spill 3 plassert en stund før vm, flott med seier til mexico akkurat trodde denne var kjørt.

Spill 4 Var opprinnelig en trixie dette med nigeria inkludert så nå er det bare nesten alle innstatspengene som kan reddes.

 

 

Chile - Sveits :hrm: :hrm:

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 2 ' 3,25 21.06.10 '

England - Algerie

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,28 18.06.10 '

Italia - New Zealand

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,18 20.06.10 '

Nederland - Japan

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,43 19.06.10 '

Spania - Honduras

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,10 21.06.10 '

Dine veddemål: femling kr 70,00 7,72 0 / 5 Gjeldende

 

 

 

Argentina - Sør Korea

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,45 4-1 '

England - Algerie

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,22 18.06.10 '

Italia - New Zealand

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,15 20.06.10 '

Nederland - Japan

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 ' 1,36 19.06.10 '

Dine veddemål: firling kr 200,00 2,77 1 / 4 Gjeldende

 

2010-06-08 15:38 kr 100,00 kr 100,00

Event Innsats Odds Resultat Utbetaling

FIFA VM 2010 - Gruppe A

(1 - 2)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Mexico ' 1,75 22.06.10 '

FIFA VM 2010 - Gruppe B

(1 - 1)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Argentina ' 1,45 22.06.10 '

FIFA VM 2010 - Gruppe F

(1 - 1)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Italia ' 1,50 24.06.10 '

FIFA VM 2010 - Gruppe G

(1 - 1)

Hvilket lag vinner?

Dine veddemål: Brasil ' 1,55 25.06.10 '

Dine veddemål: firling kr 100,00 5,90 0 / 4 Gjeldende

 

Slovenia - USA

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 2 2,05 18.06.10

Tyskland - Serbia

Kamp

Ordinær spilletid

Dine veddemål: 1 1,72 18.06.10

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tyskland med handicap? Tenk deg nøye om før du gjør det, Serbias lag er ikke til å spøke med.

 

Ekspertens tips:

 

England - Algeria H 1.28

Slovenia - USA B 2.05

Germany - Serbia Both Teams to Score - First Half (1=Yes, 2=No) 1 5.50

 

Total odds = 14.43

Lenke til kommentar

Serbia var jo El Endig mot Ghana og Tyskland var det motsatte mot Australia. En målkåt Klose kan få til mye.

 

Hvis du legger til Cacau, Podolski, Øzil og et par andre til den listen har du det jeg tenker på når handicapspillet settes.

 

Slovenia var miserable mot Algerie også. En lompe og en keepertabbe sikret poengene i en kamp hvor jeg nesten falt i søvn. Skal også nevnes at Algerie fikk en mann utvist etter ca. 60min

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

What? Er jo jeg som er eksperten. Bare sjekk på første side, tipset mitt der var uavgjort på begge åpningskampene (10 i odds). Se hva som skjedde. :w00t:

 

Etter det har jeg tippet litt svakt, men hvem har vel ikke det mtp. det rare mesterskapet vi har hatt så langt? I morgen kveld vil du angre på at du ikke hørte på eksperten, for jeg er ganske sikker på at jeg får rett denne gangen. :D

 

@ Armageddon

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Hvis du legger til Cacau, Podolski, Øzil og et par andre til den listen har du det jeg tenker på når handicapspillet settes.

 

Slovenia var miserable mot Algerie også. En lompe og en keepertabbe sikret poengene i en kamp hvor jeg nesten falt i søvn. Skal også nevnes at Algerie fikk en mann utvist etter ca. 60min

Vi er nok helt enige. :)

 

Etter det har jeg tippet litt svakt, men hvem har vel ikke det mtp. det rare mesterskapet vi har hatt så langt?

Jeg har faktisk fått inn litt (satser ikke store summer da). Bong 1: Tyskland og Nederland med handicap. Bong 2: Elfenbenskysten - Portugal U. Bong 3: Argentina over 3 offside. Bong 4: Argentina seier og ingen mål på Gekas eller Yakubu samt Anelka og Vela.

 

Såklart ble jeg også major assfucked av Spania-tap. Pluss en enkeltbong jeg hadde på Argentina - Nigeria 0-1 H. Så jeg har truffet på 4 av 6 bonger så langt i VM.

Lenke til kommentar

Tyskland med handicap? Tenk deg nøye om før du gjør det, Serbias lag er ikke til å spøke med.

 

Dette har jeg aldri forstått? Kan noen forklare meg hva som er såå bra med laget til Serbia... De er jooo ikke gode! Og det er de ikke på papiret heller spør du meg,, tyskerne har joo så kompakt og sterkt lag så HC spill er bare å annbefale!

Lenke til kommentar

Hva tror dere om at Vidic eller Terry får gult kort? Gode odds!

Vidic! Typsik United spiller å miste hode heelt hvis han blir herria med av Tyskerne!

Har tjent penger på Vidic før så bare å prøve for de som tørr.

 

Forøvrig er alle lag med United-spillere kandidater til å vinne VM. I følge noen... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morgendagen Spill!

Tyskland i HC 2,30

Tyskere har et godt lag og skal rimelig lett slå dette Serbiske laget ganske så lett. Serbia spilte elendig sist mot Ghana som overbeviste!, mens tyskerne vant 4-0 og viste at de kan score mål. Det skal også siees at Australia spilte rundt 1 time med 10 mann... men jeg syns det var en poseitiv moral i laget som kan gjøre at det kanskje er dems mesterskap! De har også meget god statestikk i de siste 10 gruppespill kamene. Hvis dere vil spille mer sikkert så kan dere kjøre uten HC, men da til odds 1.45 (NorskTipping)

 

Slovenia - USA 1,85

Sloveinia spilte i første runde mot Algerie i mesterskapets så langt kjedligste (ifølge meg). Algerie er også en av mesterskapts dårligste lag og vi forventer ikke så mye av dem som så vidt kom seg til vm etter omspill mot Egypt, men de vant 1-0 ved en keeper tabbe, men også med en mann ekstra og det var ikke imponerende i det heletatt. USA tvert imot gjorde en sterk U mot England. De skapte ganske mye og var veldig nærme sieren også! Det skal siees at det var en Blemme som Green sent vil glemme. USA har også en veldig bra lagånd som hjelper i sånne oppgjør som dette! Vi venter en bra match, men med en Altidore i form tenker vi USA tar seier inn!

 

England i HC 1,65

INGEN TVIL! England overbeviste ikke så veldig i åpningen mot USA. Og nå tror nesten ingen at de tar gull... fordi en rusten Green i mål? Dette er tull. Her møter de kanskje turneringens dårligste lag og har alle verdens mulighet til å hente seg inn! Og det er jeg ganske så sikker på at de gjør og det med mange mål.Berry er friskmeldt, mens den King i forsvaret er ute med skade som er et minus, men som ikke skal si for mye. Algerie viste ingen ting i åpningen mot et dårlig Sloveinia, den som markerte seg i det heletatt var reservespiss Ghezzal som dro på seg to gule på kort tid.

 

Samla Odds: 7,02

Endret av erereGud1
Lenke til kommentar

Dagens spill:

 

Tyskland HC

 

Serbia spilte elendig, Tyskland spilte kanonbra. Enough said!

 

USA HC

 

Dette er en liten frekkis. Slovenia spilte ganske dårlig mot Algerie og maktet kun å skape halvsjanser mot et Algerielag med 10mann. USA viste stor stå-på vilje mot England og sikret et noe heldig poeng. Mye guts i det amerikanske laget, og de har en del klassespillere.

 

England HC

 

England er på papiret et mye sterkere lag enn Algerie. Hvis man skal stille spm tegn ved Green, så kan man like gjerne stille spm tegn ved Algeries keeper som slpp inn en lompe fra +-20m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...