Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Dagens spill:

 

Tyskland HC

 

Serbia spilte elendig, Tyskland spilte kanonbra. Enough said!

 

USA HC

 

Dette er en liten frekkis. Slovenia spilte ganske dårlig mot Algerie og maktet kun å skape halvsjanser mot et Algerielag med 10mann. USA viste stor stå-på vilje mot England og sikret et noe heldig poeng. Mye guts i det amerikanske laget, og de har en del klassespillere.

 

England HC

 

England er på papiret et mye sterkere lag enn Algerie. Hvis man skal stille spm tegn ved Green, så kan man like gjerne stille spm tegn ved Algeries keeper som slpp inn en lompe fra +-20m.

Meget enig! :) du viser at du har peiling på fotball! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger oddsen på hylla foreløpig jeg altså! Kanskje spille litt mer når de begynner med 1/8 finalene. Huff. :p

 

Legger oddsen på hylla foreløpig jeg altså! Kanskje spille litt mer når de begynner med 1/8 finalene. Huff. :p

Har vurdert det samme!, tror jeg satt opp site nå :)

 

USA og England begge i handicap!

Lenke til kommentar

Tyskland med handicap? Tenk deg nøye om før du gjør det, Serbias lag er ikke til å spøke med.

 

Dette har jeg aldri forstått? Kan noen forklare meg hva som er såå bra med laget til Serbia... De er jooo ikke gode! Og det er de ikke på papiret heller spør du meg,, tyskerne har joo så kompakt og sterkt lag så HC spill er bare å annbefale!

Haha, okay. Gøy når lag blir undervurdert. Du skulle ha hørt på eksperten. :!:

Lenke til kommentar

Den var du heldig med Latias :p Kanskje jeg skal begynne å høre litt på deg...

Tenker nok mange røk i dag også... Jeg er fortsatt med om Lacen på Algerie får kort :p Da blir jeg fornøyd :D

 

Jada! Vidic fikk gult, Lacen fikk gult og USA scorte! Perfekt!!! Synd jeg ikke satset mer... :(

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Tyskland med handicap? Tenk deg nøye om før du gjør det, Serbias lag er ikke til å spøke med.

 

Dette har jeg aldri forstått? Kan noen forklare meg hva som er såå bra med laget til Serbia... De er jooo ikke gode! Og det er de ikke på papiret heller spør du meg,, tyskerne har joo så kompakt og sterkt lag så HC spill er bare å annbefale!

Haha, okay. Gøy når lag blir undervurdert. Du skulle ha hørt på eksperten. :!:

Logget på og håpet at du hadde glemt det! haha :p, men jeg forstår fortsatt ikke hva Serbia har som er sååå veldig bra? Tyskland eier joo kampen noo helt villt med 10 mann og det er heeelt utrolig at de ikke scorer.

Lenke til kommentar

Dagens Spill:

 

Nederland - Japan Over 2,5 mål

Nederland spiller offansivt og god fotball + at de ikke er all verdens bakover. Japan overaska (ihvertfall meg) med å slå Kamerun. Hvis Van Persie finner veien til målet bedre denne kampen enn forrige så tror jeg det fort kan bli mange mål i denne kampen.

 

Ghana - Australia Under 2,5 mål

Astralia tapte 4-0 i forrige kamp. Så de må vinne denne! Ghana vant 1-0 over serbia og har like mange poeng som Serbia og Tyskland med en kamp mindre spilt, hvis de vinner denne er de mest sannsynelig videre. Så dette er en typisk mål fattig kamp. Så innsatsen blir spilt på under 2,5 mål i denne kampen.

 

Kamerun - Danmark (0-1)

Denne er det meget god odds på! Danskene må vinne etter tap for Nederland i 1. runde. Dette må også Kemerun som gjorde mer eller mindre en elendig fremvisning mot Japan. Jeg har sett Kamerun MYE bedre og hvis de presterer opp mot sitt beste så skal danskene slite. Serlig hvis Kamerun tar ledelsen og må framover for mål så opner det seg for kontringer som passer kamerun utmerket! NT ga denne kampen 5,90 i odds og det spilles LETT!

 

Tips fra en som ikke har vunnet noe så langt :)

Endret av erereGud1
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er meget usikker med tanke på Kamerun - Danmark kampen. Danmark viste til tider tendenser til god fotball mot Nederland, mens Kamerun viste lite, eller ingenting, og imponerte vel få.

 

Tror muligens Kamerun kan slå til her i dag, da det er den andre gruppespillkampen, og laget må hevde seg for å ha muligheter videre. Det må imidlertidig også Danmark, så kampen blir nok jevn. Vi får håpe vi ser mer til stjerner, som Bendtner og Eto'o, som virket heller uinspirerte i åpningskampene.

 

Noen som har noen innspill på denne matchen?

 

Spilte på dette i dag:

 

1. Ghana - Australia

Kamp Vinner: 1

 

2. Kamerun - Danmark

Seiersmargin: Bortelaget vinner med et mål

 

3. Nederland - Japan

Handikap ( 0 - 2. ): 1

 

Samlet odds på: 33.54

Innsats: 10 NOK

Potensiell utbetaling: 335.4 NOK

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Dagens Spill:

 

Nederland - Japan Over 2,5 mål

 

Ghana - Australia Under 2,5 mål

 

Kamerun - Danmark (0-1)

 

 

Mitt spill i dag:

 

Nederland - Japan (0-1) H

Ghana - Australia H

Kamerun - Danmark B

 

Dere må jo ta med oddsen. Ellers er jo poenget borte.

Begge røk på første match, så er vel ikke så farlig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...