Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt mange forskjellige spill med lav innsats (mange 10-kronersbonger her og der) og noen med litt større og det har endt med både seier og tap. Har ikke helt oversikt, men tror jeg har gått ca. i null totalt.

 

Vurderer heller å sette noen lapper (eller en stor) på at Andy Schelck vinner Tour de France. Oddsen var mellom 6 og 7 før det startet, nå er den nede i 3 og jeg har funnet den under 3 og. Det frister, men så faller han plutselig stygt og er ute. Ja, litt off-topic, men VM er som kjent over.

Lenke til kommentar

Jeg satt inn 350 kr før vm, hadde 2500 kr på topp, hadde 1300 kr før dagens kamp, har nå 0 kr igjen, så totalt 350 kr totalt i tap, hvis man ser det på den måten, ellers har jeg spillt for ca. 9000 kr under vm med de pengene jeg har vunnet etter hvert.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/kvinner/vm/2007/artikkel.php?artid=10003440

 

Til neste VM synes jeg Paul kan tippe om det er å vinne etter 1x2 eller "to qualify" :p Gikk "all in" på spania i dag, men da jeg tippet for et par dager siden så var det bare 1x2 tipping, og ikke om spania ville bli verdensmestere, så der røyk de penga..

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...