Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar! Men dette med handicap. Hva vil det si?

Handicap vil si at du gir x antall mål til det ene laget på forhånd. Dette blir ofte gjort for at sjansene til begge lag skal bli omtrent like store.

 

La oss si at Nord-Korea for et handicap på ett mål mot Brasil. Det vil bli seende slik ut: Brasil - Nord-Korea (0-1). Dette betyr at NK starter med ett måls forsprang for å balansere tingene mer. Dersom Brasil skal vinne handicapen, må de vinne kampen med to mål. Vinner de med ett mål, blir det bare uavgjort. Dersom de spiller uavgjort eller taper kampen, taper de også handicapen.

Lenke til kommentar

Elfenbenskysten med en småskadet Drogba er ikke særlig bra. Han er deres viktigste spiller, og det kan bli tøft for dem.

 

Med det sagt, så er utfallet egentlig bingo. De fleste kampene så langt har vært kjedelige, der ingen lag har turt å ta initiativet. Tror kampen fort kan ende i uavgjort, men jeg setter en liten knapp på Portugal.

Lenke til kommentar

Elfenbenskysten med en småskadet Drogba er ikke særlig bra. Han er deres viktigste spiller, og det kan bli tøft for dem.

 

Med det sagt, så er utfallet egentlig bingo. De fleste kampene så langt har vært kjedelige, der ingen lag har turt å ta initiativet. Tror kampen fort kan ende i uavgjort, men jeg setter en liten knapp på Portugal.

Sant som du sier! Denne er heelt åpen og det er ekstremt mye å spille for!,, enig med U der, men jeg tørr ikke å røre den :!:

 

Takk for opplysningene!

Lenke til kommentar

Det er nesten livsfarlig å tippe på kamper i dette mesterskapet. Utrolig tilfeldig det meste. Kamper som på forhånd mangler en skikkelig storfavoritt (selv om selv de har slitt, med et få unntak) ender oftest med uavgjort eller knepen seier. Rimelig vanskelig å tjene seg rik her.

Lenke til kommentar

Det er nesten livsfarlig å tippe på kamper i dette mesterskapet. Utrolig tilfeldig det meste. Kamper som på forhånd mangler en skikkelig storfavoritt (selv om selv de har slitt, med et få unntak) ender oftest med uavgjort eller knepen seier. Rimelig vanskelig å tjene seg rik her.

Sant! Jeg har gått i pluss så langt ihvertfall :w00t:

Lenke til kommentar

Tips fra eksperten:

Spain - Switzerland (0-1) H 1.70

Honduras - Chile (1-0) B 2.35

Ivory Coast - Portugal B 2.30

Brazil - North Korea (0-1) H 1.36

New Zealand - Slovakia (1-0) B 2.26

 

Total odds = 28.24

Tusen takk for hjelpen Latias!

Da går jeg for denne, også ser jeg hvordan det går. Er litt usikker på Portugal + Slovakia-kampen men... :p

Lenke til kommentar

Tips fra meg imorgen!

 

New Zealand - Slovakia B 1,28

Dette skal være klasseforskjell!, såå Handicap er mulig å spille her tror jeg, men New Zealand slo Serbia i oppkjøringen så de kan glimte til. Slovakia må vinne denne hvis de skal ha noe sjans til sluttspill.

Elfenbenskysten - Portugal U 3,00

Denne kampen er det syyykt mye på spill... så 3 i odds for U er veldig bra! Portugal er nok knepne favoriter serlig når super spissen til Elfenbenskysten "Drogba" er trolig ute med skade å rekker ikke denne kampen. Som sagt er må begge lagene ta poeng for å ha sjanse videre. Derfor er dette en typisk U som begge lag er passe fornøyd med! IKKE SPILLBAR I MINE ØYNE! da ville jeg heller spilt under 2,5 mål til 1.45 i odds.

 

Brasil - Nord-Korea H 1,05

Alle sier at Brasil er bedre enn på mange år det er jeg helt enig i! Pga de er bedre bakover som fort kan gjøre at de går helt til topps! Nord-Korea har ikke så mye her å gjøre så det kan fort bli lek. Brasil er ikke det laget som legger seg bakpå for å holde på f.eks. 1-0 i slike matcher så jeg tror et handicap til kunne hvert gunstig her! Ps. første kamp og er fortsatt litt usikker på angreps fotballen til brasil i år,, kan henede de tar det litt rolig og tester ut litt av hvert så for mye handicap tror jeg ikke er så lurt.

 

Der har dere litt om kampene :) Jeg skriver det jeg har satsa imorgen tidelig! :thumbup:

Endret av erereGud1
Lenke til kommentar

Er ikke mulig på Unibet, Bola.

 

Tusen takk for hjelpen Latias!

Da går jeg for denne, også ser jeg hvordan det går. Er litt usikker på Portugal + Slovakia-kampen men... :p

Bare ta handicap fordel Portugal, det vil være mer sikrere. Oddsen vil falle litt, men sjansen for å vinne vil øke.

Lenke til kommentar

Betsson har også et bredt utvalg forskjellige odds-spill på VM-kampene, med veldig gode odds.

 

Man kan for eksempel spille på om det blir partall eller oddetall, hvordan første målet kommer, man kan i tillegg bette på hvor mange minutter det blir lagt til! Pluss uttallige flere spill.

Lenke til kommentar

Betsson har også et bredt utvalg forskjellige odds-spill på VM-kampene, med veldig gode odds.

 

Man kan for eksempel spille på om det blir partall eller oddetall, hvordan første målet kommer, man kan i tillegg bette på hvor mange minutter det blir lagt til! Pluss uttallige flere spill.

Papppa spiller på Centerbet :) der kan man spille på hvem som starter med ballen! Så pappa betta det da på en bong som han manglt bare den kampen på å vinne 25 000,, Det er det mest spennende jeg noen gang har opplevd tror jeg :) det gikk heldighvis bra!

Lenke til kommentar

Dette har jeg tippet på idag (NorskTipping):

 

2. New Zealand - Slovakia (1-0) 1,95

7. Elfenbenskysten - Portugal 3,00

25. Brasil - Nord-Korea 1,05

Total Odds = 6,14

 

Også en bankers over 2 dager!

 

1. New Zealand - Slovakia 1,28

10. Elfe - Port over/under 2,5 mål 1,45

26. Brasil - Nord-Korea (0-1) 1,27

31. Honduras - Chile 1,50

38. Spania - Sveits (0-1) 1,65

Total Odds = 5,83

Endret av erereGud1
Lenke til kommentar

Brasil - Nord-Korea Tilleggstid første omgang: 3 min. 12.00

 

Elfenbenskysten - Portugal Omgang med flest mål: Second half 2.01

 

New Zealand - Slovakia Omgang med flest mål: Second half 1.95

 

Trippel

Total odds:47.03

(NOK): 10

Potensiell utbetaling (NOK):470.34

 

Tenkte jeg skulle prøve en litt morsom variant idag. 3 min. tillegg i første omgang ser jeg som nesten umulig i Brasil - Nord-Korea kampen. Men de to andre bør stå i stil med de foregående kampene i dette mesterskapet. Synes uansett det er greit å satse 10 kroner på det, da det kan gi en grei gevinst.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Sjekka litt på bet365 nå, ikke spilt der før, men tenkte jeg kunne prøve litt da. Så så jeg på handikapresultat for Brasilkampen i dag, så står det: Brasil (-2) 2.10 Uavgjort - (Nord-Korea +2) 3.75 Nord-Korea (+2) 2.62

Hvilken forskjell har de to på sidene? Brasil må vel uansett score 3 mål for å vinne denne? :hmm:

Lenke til kommentar

Sjekka litt på bet365 nå, ikke spilt der før, men tenkte jeg kunne prøve litt da. Så så jeg på handikapresultat for Brasilkampen i dag, så står det: Brasil (-2) 2.10 Uavgjort - (Nord-Korea +2) 3.75 Nord-Korea (+2) 2.62

Hvilken forskjell har de to på sidene? Brasil må vel uansett score 3 mål for å vinne denne? :hmm:

Ja det ser sånn ut, men veldig dårlig oppsett :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...