Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper Slovakia knuste sønder og sammen en del bets i dag.

Sant! Også 3 min på overtid! Startet dårlig denne bettingen :p

 

Btw. Noen som driver med Live Betting her? Kan jo være noe å vinne der, f.eks. at det blir cornere innen de 10 første minuttene...

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Tipper Slovakia knuste sønder og sammen en del bets i dag.

Sant! Også 3 min på overtid! Startet dårlig denne bettingen :p

 

Btw. Noen som driver med Live Betting her? Kan jo være noe å vinne der, f.eks. at det blir cornere innen de 10 første minuttene...

Jaaa, hvis du sitter å venter så går oddsen høøyt etterhvert :) og det er mange kule live spill så det annbefaler jeg :p

Lenke til kommentar

Mitt tips for i morgen:

 

Spain - Switzerland Over 2.5 mål i kampen 1.90

Honduras - Chile Over 2.5 mål i kampen 2.16

South Africa - Uruguay U 3.20

 

Total odds = 13.13

 

Har funnet ut at det er tull å tippe på selve kampen. Har også kommet fram til at vi må se noen kamper med minst tre mål start. Forhåpentligvis er det i morgen. Dersom ingen av de to første kommer til å stemme, vil jeg legge ekspertkarrieren min på hylla.

Lenke til kommentar

Mitt tips for i morgen:

 

Spain - Switzerland Over 2.5 mål i kampen 1.90

Honduras - Chile Over 2.5 mål i kampen 2.16

South Africa - Uruguay U 3.20

 

Total odds = 13.13

 

Har funnet ut at det er tull å tippe på selve kampen. Har også kommet fram til at vi må se noen kamper med minst tre mål start. Forhåpentligvis er det i morgen. Dersom ingen av de to første kommer til å stemme, vil jeg legge ekspertkarrieren min på hylla.

Helt enig!

 

Spania er i toppform og et middelmådig Svits uten sin toppspiss Frei skal være klasseforskjell! Uten tvil over 3 mål i mine øyne :)

 

Et godt Chile møter et dårlig Hunduras som mangler en del spillere,, Chile er i god form og skal klare dette rimelig så lett :) over 3 mål burde gå her også! :p

 

Sør-Afrika - Uruguay HEEELT ÅPEN! Begge lag har veeeldig mye å spille for typisk U.

Lenke til kommentar

Imorgen spiller jeg ikke noe nytt tror jeg,, er fortsatt med på en fra idag hvor jeg mangler Chile og Spania enkle imorgen. Hvis ikke den går inn så skjønner jeg ingenting,, :p

 

Men jeg kan likevell sette opp mine tips:

 

Chile i Handicap

Spania i Handicap

Sør-Afrika - Uruguay under 2,5 mål

Lenke til kommentar

Litt artig å jobbe på tippekiosk under VM. I går var det en kar som satt 10000 på at Nederland leder til pause og Italia - Paraguay 0-1 B. Vi vet jo hvordan det gikk. Han kom ikke i dag :p

 

Selv har jeg klart å tjene ca. 500 kr. på VM. I morgen tipper jeg på Chile, Spania med handicap og Sør-Afrika - Uruguay under 2.5 mål. Det gir 3.46 i odds hos NT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...