Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fristet til å spille på Brasil og Italia selv. På den ene siden har dette mesterskapet vært veldig uforutsigbart og lite scoringer har preget kampene. på den andre siden er vi inne i andre runde av gruppespillet, og på dette stadiet må lagene begynne å vinne kampene for å sikre videre avansement. (Vi ser jo at lagene har begynt å score mer, samt litt mer interessante kamper)

 

Jeg tror på Italia og Brasil seier i morgen. Med en samlet odds på 2.00 (Betsson) kan det være en grei måte å doble innsatsen på.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at å spille på "like mange mål" funker veldig ofte bra! (NorskTipping)

 

Dro inn en idag på det:

Santa Cruz - Vittek Like mange mål. 1,45

Italia - New Zealand (0-2) B 2,05

Total odds: 2,97 * Innsats: 100 = Kr: 297,25

Så jeg satt opp en til:

Fabiano - Drogba Like mange mål. 1,65

Chile - Sveits H 2,30

Total odds: 3,79 * Innsats: 200 = Kr: 758

Lenke til kommentar

Hadde tippa en knepen-seier til Italia i kjent VM-stil og gikk også for det fristende (0-2)-handikappet. Så kjørte jeg Paraguay som vinner i første kampen, ble en grei vinst.

 

Slovakia - Paraguay B 1,80 (0-2)

Italia - New Zealand (0-2) B 2,05 (1-3)

 

Innsats: 100,-

Odds: 3,69

Vinst: 269,-

 

Har egentlig bare blitt smågevinster på meg i dette VM da jeg har tippa ganske forsiktig. Sålangt har jeg tjent rundt 300kr.

 

Edit: Prosentregning er ikke helt min greie.

---

 

Blir labert i morra for min del, så nøyer meg vel med noe slikt:

 

Portugal - Nord-Korea B 8.50

Spania - Honduras B 16.00

 

Innsats: 20kr | Odds: 136 | Pot. gevinst: 2710kr.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Imorgen så er det en kamp som gjelder for min del! Det er Chile - Sveits.

 

Chile vant 1-0 mot Hunduras som ikke er såå velig bra resultat, men for de som så kampen burde det være 3,4,5-0 og de spilte morsom fotball og skapte sjanser heletiden! Jeg tror en av grunene til at de ikke scorte fler var Super spissen Suazo var ute med skade, men rekker trolig denne.

 

Sveits vant 1-0 mot spania :ohmy: , men de spilte elendig og kjedelig, de lå bakpå og det var egentlig bare Spania som gjorde det litt for vanskelig for seg selv foran mål. Den solide arsenal stopperen Senderos ble skada i 1. kamp og rekker ikke denne.

 

Det skal også siees at Chilie MÅ vinne denne mens Sveits kan ta det litt mer rolig pga 3 poeng mot Spania i 1. runde! :p

 

2,30 i odds hos norsktipping er nesten pinelig mye! :!:

Endret av erereGud1
Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal sette penger på at Xavi scorer og får gult eller rødt kort iløpet av kampen samt at laget hans vinner kampen. For det er det 25 i odds :)

 

 

Men tror jeg setter på at det blir mer enn 2,5 mål i alle dagens kamper :)

 

Portugal trenger målene og poengene, Chile spiller leken bra fotball og burde klemre inn mål mot Sveits (Sveits har vist at de kan utnytte sjanser, så her blir det nok 4 mål minst :p) og Spania burde lekende lett score mål så sant Torres får finpussa rista si :D

 

Dette kan bli en spennende dag :)

 

Spania - Hounduras

Totalt antall mål scoret 2.5 (Over) - 1.60

 

Chile - Sveits

Totalt antall mål scoret 2.5 (Over) - 2.55

 

Portugal - Nord Korea

Totalt antall mål scoret 2.5 (Over) - 2.15

 

Innsats: 99,-

Totalodds: 8.77

 

Potensiell utbetaling kr 868.43,-

 

Ønsk meg lykke til :D

Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal sette penger på at Xavi scorer og får gult eller rødt kort iløpet av kampen samt at laget hans vinner kampen. For det er det 25 i odds :)

 

 

Men tror jeg setter på at det blir mer enn 2,5 mål i alle dagens kamper :)

 

Portugal trenger målene og poengene, Chile spiller leken bra fotball og burde klemre inn mål mot Sveits (Sveits har vist at de kan utnytte sjanser, så her blir det nok 4 mål minst :p) og Spania burde lekende lett score mål så sant Torres får finpussa rista si :D

 

Dette kan bli en spennende dag :)

 

Spania - Hounduras

Totalt antall mål scoret 2.5 (Over) - 1.60

 

Chile - Sveits

Totalt antall mål scoret 2.5 (Over) - 2.55

 

Portugal - Nord Korea

Totalt antall mål scoret 2.5 (Over) - 2.15

 

Innsats: 99,-

Totalodds: 8.77

 

Potensiell utbetaling kr 868.43,-

 

Ønsk meg lykke til :D

Haha, lykke til ! :p

 

Tror ikke Portugal klarer det,, de er for dårlige framover, men vanligvis så burde Portugal knuse Nord-Korea med mange! Sååå det blir spennende, jeg tror heller ikke Chile - Sveits blir mål rik :p At jeg ikke tror at den går inn sier bare at den kommer til å gå inn pga alt har gått imot meg så langt i dette vm`et :thumbdown:

Lenke til kommentar

Takk takk :D

 

Alt har gått imot meg hittil i VM også (frem til igår da min første trippel gikk inn new_woot.gif ), men nå skal jeg prøve å fortsette trenden, håper hvertfall at det blir litt action i kampene, nå har jeg hvertfall grunn til å juble uansett hvilke lag som scorer :)

 

Men ja, jeg vil kalle dette ett loongshot, men synes oddsen var for god til å la sjansen glippe innocent.gif

 

Men synes også det burde bli litt mer liv i denne tråden, morsomt å se synspunkter selv om folk kanskje ikke tipper, få litt analyser og sånn, er ikke så veldig god på analyser selv, men skal prøve å fikse litt da 1/8 finalen starter :)

Lenke til kommentar

Men nok engang tar jeg en sjanse, men her er det ikke snakk om stor innsats, men joa. Tror denne har en real sjans.

 

 

Australia - Serbia Over/UnderTotalt antall mål scoret 2.5

Dine veddemål: Under 2.5'1,65

Frankrike - Sør AfrikaOver/UnderTotalt antall mål scoret 2.5

Dine veddemål: Under 2.5'1,57

'Ghana - TysklandOver/UnderTotalt antall mål scoret 2.5

Dine veddemål: Over 2.5'1,95

Hellas - ArgentinaOver/UnderTotalt antall mål scoret 2.5

Dine veddemål: Over 2.5'2,00

Mexico - UruguayOver/UnderTotalt antall mål scoret 1.5

Dine veddemål: Under 1.5'1,952

'Nigeria - Sør KoreaOver/UnderTotalt antall mål scoret 1.5

Dine veddemål: Over 1.5'1,40

Paraguay - New ZealandOver/UnderTotalt antall mål scoret 3.5

Dine veddemål: Under 3.5'1,25

Slovenia - EnglandOver/UnderTotalt antall mål scoret 2.5

Dine veddemål: Under 2.5'1,75

USA - AlgerieOver/UnderTotalt antall mål scoret 2.5

Dine veddemål: Under 2.5'1,72

Dine veddemål: kr 10,00

Odds: 103,80

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar

Apropo loongshoot så satt jeg opp denne:

Portugal - Nord-Korea Under 2,5 1,55

Tror Portugal er for dårlige framover + at Nord-Korea visete gode takter bak i forsvaret mot Brasil!

 

Spania - Hunduras H 1,07

Dette kan bli mye! Hunduras må også vinne så de må "prøve" å satse litt fremover å det nytter ikke å ligge i forsvar hele kampen som skaper rom til Ballsikre Spania! Jeg tørte ikke HC her pga det er såå mye rart som skjer med mesterskapet. Så langt, men det kan være et tips for å få opp odden litt.

 

Mexico - Uruguay H 3,65

Begge lag er videre med U til 1,60 i odds,, det spilles aldri i mine øyne selv om det mest sannsynelig kommer til å skje. Eneste som kan gjøre denne kampen litt spennende er at det er en stor fordel å vinne gruppa for da slipper man Argentina i 1/8!

Nigeria - Sør-Korea B 2,30

Nigeria har ingenting å spillefor. Sør-Korea har ALT!

 

USA - Algerie H 1,75

USA er sikre sluttspill med seier her, jeg tror lagånden og vinner viljen vilgjøre at Algerie må ta neste fly hjem dessverre.

 

Ghana - Tyskland B 1,40

Tyskland MÅ vinne! Ghana klarer seg med U,, meget spennende,, dårlig odds i mine øyne, men sultene tyskere er ikke noo å kødde med! :p

 

Australia - Serbia B 1,70

Serbia videre med seier...

 

Danmark - Japan B 3,05

Kampen om hvem som går til sluttspill. Denne er helt åpen, Danmark hadde flaks mot Kamerun og viser tidenser til elendig forsvar spill. Japan viser noen små glimt mot Nederland av og til,, og tror de drar det lengste strået i denne kampen!

 

Total Odds: 176,87 * Innsats: 100 = Mulig Gevinst: 17 687

Endret av erereGud1
Lenke til kommentar

dribble.gifahhh, very nice :)

 

Den der så ikke så dum ut, bra analyse og fint oppsett, frister å legge inn en liten slant i den samme. Men tror jeg da likegodt setter opp Spania med HC, og glemmer Danmark kampen :)

Tusen takk! :D Nå blir det spennende her føler jeg, skal mye til for at så mange går inn, men kamp for kamp ser de veldig bra ut! :w00t:

Lenke til kommentar

Sant så sant, tror jeg hadde vært EKSTREMT nervøs vis alle kampene gikk inn frem til Danmark - Japan, tror det er den mest usikre av alle. Men skal bli spennende, 17 000 kr hadde ikke gjort noe tenker jeg :p

 

 

Må si meg fornøyd med 2500 kr selv, siden jeg feiga ut og bare satte 11 kr på den. Men føler at vis den går til helvete, så er det første kamp (Portugal - Nord Korea) som fucker opp harhar.gif

 

Men går den til helvete så setter jeg opp en ny en med de resterende kampene + en ekstra :)

 

Og sånn skal jeg gjøre helt til alle har gått inn :p

 

Med 10 kr i innsats og 220 i odds, så kan jeg gjøre det en del ganger før jeg går i minus :p

 

Men da burde den gå inn før VM er over new_yes.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...