Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg med litt forskjellige odds som jeg ikke har prøvd før.

 

Frankrike - Sør Afrika

Hjemmelaget scorer mål (1=Ja, 2=Nei)

2 (3,60)

 

Det franske landslaget er i oppløsning og har ikke funnet scoringsformen i det hele tatt. Tror Frankrike ryker ut av VM uten å score et eneste mål.

 

Nigeria - Sør Korea

Goal Scored between 00:00 - 29:59 (1=Yes, 2=No)

2 (1,68)

 

Et oppgjør som avgjør andreplassen i gruppa. Tror det vil bli en veldig forsiktig åpning. Ingen vil slippe inn mål tidlig i kampen i et slikt oppgjør.

 

Mexico - Uruguay

Forlán, D (Uruguay)

Scorer spilleren i kampen?

Ja (3,00)

 

Forlán er Uruguays mest målfarlige. Grunn nok egentlig.

 

Totalodds: 18,14

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror faktisk den har en ganske god sjanse jeg, men er ganske sikker på at Sør Korea kommer til å kjempe fra start og prøve å få inn ett mål tidlig, for det er en kamp de må vinne for å være sikre på å gå videre. Hellas kan faktisk overraske som i EM, you'll never know!

 

Tror faktisk at Frankrike vinner 1 - 0 i kampen, Sør Afrika kommer til å få rødt kort i løpet av 60 min og straffe til Frankrike harhar.gif Det er lov å håpe whistle.gif

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

 

Unibet-kontoen min hang seg opp i går, så jeg fikk ikke bekreftelse på at jeg fikk levert inn bongen. Satt inn 500,- spenn på en bong med over 70 i odds og venta i spenning. Nå kommer jeg tilbake og ser at alt har gått inn, jaaaaa, det er 37.000,- NORSKE KRONER. Meeeeen, med min flaks ble ikke bongen registrert og pengene ikke trukket. Har faen ikke ord. Holder på å gå rett i gølvet nå.

 

post-135333-1277245709,2127_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå må du jo bare klage som f til unibet. Disse pengene skal du ha!

Dette skjer meg hele tiden. Enten det plutselig er et mystisk 50% lønnstrekk som jeg aldri ser noe til eller at feriepenga forsvinner eller at startbonusen min aldri kommer (som også skjedde på Unibet). Jeg har fått så mange smeller at jeg er tom for energi. Den som tar på seg jobben å få ut de 37.000, og lykkes i det, skal få 10.000 av meg, helt seriøst. Alt du har er en printscreen av bongen som ikke er levert ... Er på gråten nå.

Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat en meget ubehagelig tlf om at Moneybookers hadde brukt bankkonto-informasjonen min til å stjele penger fra meg. Moneybookers noe jeg og mange andre nordmenn har begynt å bruke nå som det ikke er lov med direkte gambling på nett. Fra nå av blir det kun Norsk Tipping på meg. Forøvrig Nordicbet siden jeg brukte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...