Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Med Superpluss fra Telekiosken/Telenor:

Iphone4 32GB 3790,- + 129,- pr mnd = totalpris 5338,-

 

De prisene fins ikke lengre. Djuice har skrudd opp til 5978,- var 5138,- før i dag. og Telenor har laveste totalpris 6178,-. (Dette er fra nettbutikkene deres)

Ta en titt her. SuperPluss er fortsatt i listen over abonnement, til en totalsum av 5.338 kroner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Runar: takker :)

Bare hyggelig! ;)

 

En bekjent kontaktet Telenor da SuperPluss forsvant fra listen på nettbutikk.telenor.no tidligere i dag (mange her inne kan bekrefte at det var i listen da telefonen ble lansert), og her er svaret han fikk:

 

"Telenor beklager, men vi kan ikke se at vi har reklamert med tilbud på SuperPluss i forbindelse med iPhone 4 og vi kan bekrefte at vi ikke tilbyr dette."

Lenke til kommentar

Ta en titt her. SuperPluss er fortsatt i listen over abonnement, til en totalsum av 5.338 kroner.

 

Jeg tar "prisene vil gå ned over tid" tilbake.

 

"Prisene går ned med en gang" høres mer sannsynlig ut. Hvem andre er glade for å ha tapt mellom 1000-1500 kroner?

Husk at dette gjelder et abonnement Telenor selv sier de ikke tilbyr sammen med iPhone (se posten min før posten din). De kan skylde på skriveleif og nekte å levere med dette abonnementet.

Lenke til kommentar

Husk at dette gjelder et abonnement Telenor selv sier de ikke tilbyr sammen med iPhone (se posten min før posten din). De kan skylde på skriveleif og nekte å levere med dette abonnementet.

 

Sant nok, skjønt jeg tror kanskje det var et uforutsett innsyn i et framtidig tilbud fra telenor.

Lenke til kommentar

Søstra mi tok og hentet tilbake en tidligere sikkerhetskopi. Det var tydeligvis ikke lurt. da ble innstillingene til 3GS hentet inn på en eller annen måte. ihvertfall så virket ikke Facetime. Når vi gikk inn på Innstillinger - Telefon, så var det ingen valg der for å aktivere/deaktivere Facetime.

Gjenopprettet uten å ta sikkerhetskopi, og satte opp som en ny telefon. Da dukket valget opp. Under det står det nå i grått "Venter på aktivering..." Da betyr det at Netcom må sikkert gjøre et eller annet, slik som med Visual Voicemail i sin tid, så får hun det opp. Hos meg virker det.

Lenke til kommentar

Noen som har fått bekreftelse fra telenor? De sier jo alle som fikk ordrebekreftelse før 0200 skal få i første batch, men tror ikke før jeg ser det :roll:

 

Fikk selv bekreftet ordre 01:31 Så sitter venter på ny mail/info egentlig

Endret av JeepersCreepers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

når jeg betillte fra netcom.no sto det bekreftet levering i August, og fikk en godkjent mail.

nå står det ubekreftet levering i September, er det for de som bestiller nå? eller får ikke jeg før i september heller?

 

regener med at alle butikker i oslo er utsolgt for 32gb nå

Lenke til kommentar

Jeg har fått bekreftett min iPhone 4 fra Telenor sine sider etter jeg ringte til dem kl 15:45

Sendes enten i dag eller på Mandag.

 

Ordrebekreftelsen min kom inn kl. 01:20 i natt.

(16 GB Bestilte med gammelt nummer)

 

Da er det oppklart.

 

Skal ha meg Zune HD 64GB :)

Lenke til kommentar

Min iPhone ville ikkje få dekning, og det sto bare "no service", ringte til telenor og dei sa at det ikkje var oppretta noko abonnement på det nummeret... Dette måtte jeg ordne der jeg kjøpte den. Altså kjøpte jeg telefonen til 1400 og dei har ikkje satt opp abbonnement på meg......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...