Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt det med at mange absolutt skal ha ulåst telefon.

For 16GB med Netcom iTalk er årsprisen: 2690+(399*12)= 7478

For 16GB fra Apple med iTalk: 4890+(299*12)= 8478

Så 1000lapp å spare totalt sett. Og kan ikke tenke meg at det er mange av dere som har en regning som er lavere enn 299kr i mnd.....

Jeg er helt avhengig av ulåst, fordi jeg skal flytte til utlandet. Da har jeg tenkt til å ha et utenlandsk SIM-kort med lokal operatør, enten kontantkort eller et gunstig abonnement med inkludert forbruk. Samtidig skal jeg ha et norsk kontantkort til de gangene jeg kommer hjem. Derfor er jeg avhengig av at telefonen er ulåst slik at jeg kan bruke de operatørene som passer meg der og da, og jeg vil heller ikke ha masse norske telefonregninger med månedspris som jeg omtrent ikke bruker i utlandet.

 

Ellers er det bare mange som ikke ønsker å binde seg og få månedlige regninger, som ikke bruker telefonen så mye at et abonnement er forsvarlig, ha kontantkort, ønsker å switche mellom operatører, osv osv. Det er mange grunner til å ha ulåst. Men hadde jeg blitt boende i Norge hadde nok jeg også kjøpt med et abonnement, da det nok hadde svart seg for mitt bruk. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt det med at mange absolutt skal ha ulåst telefon.

For 16GB med Netcom iTalk er årsprisen: 2690+(399*12)= 7478

For 16GB fra Apple med iTalk: 4890+(299*12)= 8478

Så 1000lapp å spare totalt sett. Og kan ikke tenke meg at det er mange av dere som har en regning som er lavere enn 299kr i mnd.....

 

helt enig. skjønner ikke alt maset om ulåst...

 

Poenget er vel at man har friheten til å bytte mobil operatør når som helst.

Og selvfølgelig kan man alltids spare noe kroner ved å velge et abonnement som akkurat passer deg. Det som er inkludert i iTalk abonnementene er sikkert lønnsomt for mange. Men i mitt tilfelle, måtte jeg for eksempel betale for de 500mb i datatrafikk, 20mms og 200sms (iTalk small). Jeg bruker f.eks ikke mer enn 100mb datatrafikk (bruker kun til å sjekke mail), sender så og si aldri sms mer, og definitift aldri mms.

 

Ergo er abonnementet faktisk dyrt for meg, da jeg bruker telefonen mest til å ringe med. I tillegg koster telefonen uten binding (apple store) ca 1000kr billigere enn den beste total prisen mobil operatørene klarer å gi i Norge!

Lenke til kommentar

I tillegg koster telefonen uten binding (apple store) ca 1000kr billigere enn den beste total prisen mobil operatørene klarer å gi i Norge!

 

I apple store:

Iphone4 16GB 4890,-

Iphone4 32GB 5790,-

 

Med Superpluss fra Telekiosken/Telenor:

Iphone4 16GB 2890,- + 129,- pr mnd = totalpris 4438,-

Iphone4 32GB 3790,- + 129,- pr mnd = totalpris 5338,-

Det er valgfritt å bruke Telenorabbonementet, og de låser opp gratis så lenge abb ikke avsluttes.

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste er ser seg litt blinde på at det selveste APPLE som selger en telefon på nettet.

Gjengangeren jeg leser på diskusjonen her er jo nesten:

"Da er telefonen bestilt hos APPLE på deres nettside. Jeg registrerte meg som lærer, hø hø... Sinnsykt kult at selveste APPLE fant lille Norge verdig. :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

ringte og avbestilte med en gang hos Telenor/Netcom. Dritt selskap. Jeg har kontantkort med 50kr å ringe for i mnd, men skal ha en smarttelefon til 5000kr"

 

 

Du kjøper ikke en Mercedes S klasse og kjører den av og til fordi du bare har 50kr til bensin i mnd, men du synes det er så kult med nattsynkamera, massasje i setene, ryggekamera, distronic, memory seter, keylessgo.....

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

For noen er det verdt 4-500kr å slippe å måtte betale regninger, si opp abb om ett år etc... Derfor vil man ha ulåst.

 

Jeg har bedriftsabb med 1års binding igjen på min 3GS så derfor må jeg ha ulåst. Sjefen betaler så derfor driter jeg i om det koster 5300 eller 5800kr egentlig.

 

Har bestilling inne på telenor med superpluss og på apple store. Håper jeg får først fra apple så jeg slipper maset fra telenor. Selv om apple er litt dyrere:)

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt fra netcom som har fått noe som helst beskjed om de var rask nok?

 

 

 

WTF fikk mail fra netcom

Din ordre xxxxxxxxxx er avvist.

 

Har du sp�rsm�l vedr�rende dette avslaget eller andre sp�rsm�l om ditt abonnement kontakt NetCom p� tlf 05050.

 

Skulle ordrebekreftelsen v�re feil, vennligst ta kontakt med Moobi. Informasjon om oss finner du p� www.moobi.com.

 

Hvis du �nsker � snakke med Moobi s� er vi � treffe p� telefon: +47 815 68 611 (normal takst) alle hverdager 09-18 eller p� e-post: [email protected].

 

Angrerett: Ved handel fra oss har du angrerett i f�lge loven p� 14 dager fra du mottar varene. Dersom kunden angrer sitt kj�p skal du f�lge instruksjoner som f�lger forsendelsen fra Moobi.

 

Avtaletid: Bestilling av telefon med oppgradering av abonnement forutsetter at abonnementet er utenfor avtaletid. Dersom abonnementet har avtaletid vil ordren bli kansellert og du vil f� beskjed om dette. Har du sp�rsm�l vedr�rende avtaletid p� ditt abonnement kontakt NetCom p� tlf 05050.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Jeg får vell ringe netcom å høre hva som skjedde

 

nr 30 i køen :thumbdown:

 

 

 

 

Edit: Det viste seg at de hore som jobber hos netcom ikke kan sende en telefon til en som er 17. De kunne ikke gitt beskjed om det når jeg bestilte nei! FUCK YOU NETCOM jeg bestiller hos telenord

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

I tillegg koster telefonen uten binding (apple store) ca 1000kr billigere enn den beste total prisen mobil operatørene klarer å gi i Norge!

 

I apple store:

Iphone4 16GB 4890,-

Iphone4 32GB 5790,-

 

Med Superpluss fra Telekiosken/Telenor:

Iphone4 16GB 2890,- + 129,- pr mnd = totalpris 4438,-

Iphone4 32GB 3790,- + 129,- pr mnd = totalpris 5338,-

Det er valgfritt å bruke Telenorabbonementet, og de låser opp gratis så lenge abb ikke avsluttes.

 

De prisene fins ikke lengre. Djuice har skrudd opp til 5978,- var 5138,- før i dag. og Telenor har laveste totalpris 6178,-. (Dette er fra nettbutikkene deres)

Lenke til kommentar

Jeg får vell ringe netcom å høre hva som skjedde

 

nr 30 i køen :thumbdown:

 

 

 

 

Edit: Det viste seg at de hore som jobber hos netcom ikke kan sende en telefon til en som er 17. De kunne ikke gitt beskjed om det når jeg bestilte nei! FUCK YOU NETCOM jeg bestiller hos telenord

 

Kun din egen feil. Ta med lapp fra mamma neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...