Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp melding fra Posten, pakke fra Chess på vei, estimert levering mandag :D

 

Siden du kjøpte med chess. Kunne du bare velge ett abonnoment, eller var det flere valg?

 

Siden de enda ikke har åpnet for salg for andre enn de som allerede er Chess-kunder, så var det eneste alternativet 'Chess-kunde'. Altså man skriver inn nummeret sitt, får en kode på SMS for å bekrefte at det er du som bestiller telefonen, og så kjøper du telefonen med det abonnementet du allerede har.

 

Men når de åpner for salg til andre, så kan det jo hende at man får velge blandt de forskjellige abonnementene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger.

 

Ouch, det var voldsomt. Jeg filmer mye, men har ikke bruk for 720p. Noen som vet om en app som kan filme i f.eks 640×480?

Lenke til kommentar

Jeg bruker som oftest sånn 150MB i måneden på å streame spotify av og til (holder meg til offline sync så mye som mulig) og ellers litt nettaviser og mail sjekking av og til. Men jeg tror jeg skal skaffe meg ChessOn Flex med 500MB datapakke, så kan jeg slutte å bry meg så mye om hvor mye jeg bruker.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Det kommer bare lyd ut av det ene hullet under på min iPhone, skal det være slik??? Trudde det var ein høgtalae i kvar?

Jeg ble like forskrekket da jeg fikk min 3G for to år siden. Begge hullene ser jo ut som høytalere, gjør de ikke? Men nei, kun den ene er høytaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...