Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står nederst at man må tilhøre en skole eller et universitet, enten som lærer eller elev. Apple forbeholder seg retten til å kansellere ordren om de finner ut at du ikke er noen av delene.

 

Har noen fått ordrebekreftelse, bestilte derre med 1-click?

Så nå at det står på Apple Order status:

Antatt utsendelsesdato: 20 Aug, 2010

Antatt leveringsdato: 27 Aug, 2010

 

:ermm:

Lenke til kommentar

Står jo tre ukers leveringtid uansett hvilket land man logger seg på med. På selve bekreftelsen står det: sendes vanligvis innen tre uker, jeg velger å tolke det som nærmere en uke i stedet :thumbup:.

Apple kan vel ikke ha levert ut alle telefonene til forhandlerene uten å ha noen igjen til egen applestore :hmm:.

Lenke til kommentar

Det står nederst at man må tilhøre en skole eller et universitet, enten som lærer eller elev. Apple forbeholder seg retten til å kansellere ordren om de finner ut at du ikke er noen av delene.

 

Har noen fått ordrebekreftelse, bestilte derre med 1-click?

Bra jeg er lærer da.

:w00t:

Lenke til kommentar

Fjerner Djuice operatørlås gratis innenfor bindingstid?

Fant denne siden, ser litt dårlig ut :hrm: : http://www.djuice.no/kundeservice/hjelptilmobilen/47086.o2.html

 

Hva koster det å få ut operatørlåskoden før avtaletiden utløper?

Dersom du ønsker koden før det er gått 12 måneder etter kjøpsdato, må du betale for den. Startbeløpet for koden er kr. 600,-. Deretter senkes beløpet med kr. 40,- pr. mnd.

Kodene blir uten unntak sendt i oppkrav.

Lenke til kommentar

Fjerner Djuice operatørlås gratis innenfor bindingstid?

Fant denne siden, ser litt dårlig ut :hrm: : http://www.djuice.no/kundeservice/hjelptilmobilen/47086.o2.html

 

Hva koster det å få ut operatørlåskoden før avtaletiden utløper?

Dersom du ønsker koden før det er gått 12 måneder etter kjøpsdato, må du betale for den. Startbeløpet for koden er kr. 600,-. Deretter senkes beløpet med kr. 40,- pr. mnd.

Kodene blir uten unntak sendt i oppkrav.

 

Det der gjelder bare for telefoner kjøpt med kontantkort eller uten binding til noe abonnement.

 

Har du kjøpt telefonen med ett abonnement, f.eks Phone eller Xplore. Så får du låst opp telefonen kostnadsfritt sålenge du beholder bindingen på abonnementet.

Lenke til kommentar

Hvilke shields er bra på en slik type kapasitiv skjerm? Og hvor kan de kjøpes?

Jeg har hatt iPod Touch i flere år uten shield. Regner ikke med at jeg trenger det på telefonen heller. Noen erfaringer på dette?

 

Satt på invisible shield på 3GS'en rundt juletider, tok ikke mange ukene før den var ødelagt. På alle Apple-produkter jeg har hatt har jeg klart meg uten beskyttelse, kommer ikke til å kjøpe det på denne heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...