Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Er det slik at dere andre som har bestillt via Telenor nettbutikk før klokken 2 i natt har fått leveringsbekreftelse?

 

Jeg fikk min ordrebekreftelse kl 01:20, som så mange andre, men har ikke fått noe mail om levering, og det sto 15. august da jeg bestillte.

 

Korrekt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt det med at mange absolutt skal ha ulåst telefon.

For 16GB med Netcom iTalk er årsprisen: 2690+(399*12)= 7478

For 16GB fra Apple med iTalk: 4890+(299*12)= 8478

Så 1000lapp å spare totalt sett. Og kan ikke tenke meg at det er mange av dere som har en regning som er lavere enn 299kr i mnd.....

 

helt enig. skjønner ikke alt maset om ulåst...

 

Studerer i utlandet til neste år, hehe. ;)

 

Og ja, da har jeg avbestilt en 32GB iPhone 4 hos NetCom, og bestilt en fra Apple ulåst (32GB). Så dere som vil ha NetCom kan kanskje prøve å ta min fra webshopen nå! Tror ikke det fungerer sånn da men... :p

 

Kommer til å savne iTalk Small da, elsket det abonnementet, hadde det i to år. Oh well, ulåst for 5790.- var en sweet deal for meg ihvertfall. 3 uker er egentlig greit det også, overlever det.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ingen andre enn meg som bestilte fra komplett.no?

Jeg var et klikk fra å bestille, men så oppdaget jeg at det var 16GB-modellen. Jeg hadde heller ikke oversikt over bruddgebyrene, så tenkte det var like greit å vente til ting roet seg ned. Det angrer jeg ikke på, nå som telefonen kan kjøpes gjennom Apple Store for 5.790 kroner!

Lenke til kommentar

Bestiller fra Telenor med "SurfPrat M", greit varepris og ikke altfor mye i måneden, samt 500Mn inkludert. Holder for moi.

 

32GB.

Har kjøpt det samme bare 16 gb. Men husk at under bindingstid vil månedsprisen være 400 kr.

 

Hmm.. Søsteren min fikk også "no service". Hjalp å restarte telefonen.

Har sikkert gjort det 10 ganger nå. Og når fyren fra telenor sa at feilen var der stoler eg på han :)

Lenke til kommentar

Er det 16 eller 32 GB som er tingen?

 

Skal ikke ha mange sanger, bruker spotify isteden på mobilen..

 

Vil jeg trenge hele 32 GB ? tenker da på bilder og filmer...

 

Med mindre du har et enormt musikkbibliotek i svært høy kvalitet/spillefilmer i HD på den vil 16gb holde en stund.

Klarte meg fint med 8gb, skjønt savnet et par sanger da jeg dro på ferie.

Lenke til kommentar

Er det 16 eller 32 GB som er tingen?

 

Skal ikke ha mange sanger, bruker spotify isteden på mobilen..

 

Vil jeg trenge hele 32 GB ? tenker da på bilder og filmer...

 

 

Jeg har nå 32gb i 3GS'en, og med ca 73 apps, 50-60 bilder og rundt 1500 sanger i offline sync i Spotify, så har jeg 14GB ledig. Deilig å ha god plass, men tror jeg går for 16GB, så sparer jeg litt penger. Men det kommer jo an på hva du liker. Hvis du har planer om å ha en del videopodcasts, filmer osv så bør du kanskje gå for 32Gb eller ikke ha så spesielt mye musikk og div på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...