Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Du får låst opp gratis hos Telenor når iPhonen er kjøpt med et abonnement. Klippet fra Telenor:

 

"Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden.

Hvis telefonen registreres sammen med abonnement med binding vil operatørlåskode bli utlevert fra 09000 kundeservice Telenor vederlagsfritt. Koden sendes via e-post, faks eller pr. brev."

 

Djuice er pr. nå altså billigst med kr. 4490,- for 16GB og kr. 5178,- for 32GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er et evinnelig kaos å regne på hvor du bør kjøpe telefonen og hvilket abb. som passer mitt forbruk best. takk og pris for detaljert faktura fra onecall og excel.

 

har funnet ut at med mitt forbruk (se under) er det billigste å kjøpe telefonen (32GB) hos djuice, gitt at det stemmer at den koster 990kr da.

 

Mitt forbruk:

70min samtaler til mobil, fordelt på 60samtaler

200SMS

rundt 200MB data

 

Jeg har mest lyst på Netcom sitt iTalk Small, siden da står jeg friere til å ringe mer hvis jeg vil, i tillegg til jeg får omtrent fast månedssum.

Lenke til kommentar

Ok, jeg bestilte en 32gb versjon rett over ni fra Netcom, fikk bestillingsbekreftelse 09:10, og en ny mail 12:13, hvor det sto "Din ordre er godkjent.".

Betyr det at jeg fikk en av de første, eller må jeg vente?

 

Btw, når det gjelder Netcom og microsim, så sender de ut microsim til alle som bestiller iphone, men i separat forsendelse, ifølge iphone-bloggen til Netcom=)

Endret av Random Hero
Lenke til kommentar

Hm, vet ikke om jeg tør ettersom at jeg ikke har noen "mal". Hva så du etter når du klipte, panda?

 

det jeg gjorde, jeg fikk jo med et nytt sim fra telenor, så plasserte jeg bare den midt inne i den simmen til onecall, du skal kunne se i onecall simmet (det store) at det er små hakk der det i teorien kunne vært mikrosim kutt. så bare følg disse små taggene og sett de på linje med hverandre. Vanskelig å forklare, VÆR FORSIKTIG SÅ DU IKKE KUTTER I GULLPLATA!!!

 

En annen ting som kan være til hjelp: ditt nye mikro sim fra netcom eller telenor, sett det ut og inn i telefonen et par ganger så du får disse stripene på gullplata, deretter så sammenligner du stripene på stort sim vs mikro sim, og klipper til så disse stripene står på linje med hverandre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...