Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Hm, vet ikke om jeg tør ettersom at jeg ikke har noen "mal". Hva så du etter når du klipte, panda?

 

 

det jeg gjorde, jeg fikk jo med et nytt sim fra telenor, så plasserte jeg bare den midt inne i den simmen til onecall, du skal kunne se i onecall simmet (det store) at det er små hakk der det i teorien kunne vært mikrosim kutt. så bare følg disse små taggene og sett de på linje med hverandre. Vanskelig å forklare, VÆR FORSIKTIG SÅ DU IKKE KUTTER I GULLPLATA!!!

 

En annen ting som kan være til hjelp: ditt nye mikro sim fra netcom eller telenor, sett det ut og inn i telefonen et par ganger så du får disse stripene på gullplata, deretter så sammenligner du stripene på stort sim vs mikro sim, og klipper til så disse stripene står på linje med hverandre

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen bekrefte at det billigste er å kjøpe en ulåst telefon fra apple.no? I så fall gjør jeg det asap.

 

Dessuten, jeg har et abonnement med djuice control per dags dato med nesten 2000 kroner på kontoen. Kan dette da settes inn i min ulåste iPhone og brueks, såfremt det er kuttet ned til microsim?

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at det billigste er å kjøpe en ulåst telefon fra apple.no? I så fall gjør jeg det asap.

 

Dessuten, jeg har et abonnement med djuice control per dags dato med nesten 2000 kroner på kontoen. Kan dette da settes inn i min ulåste iPhone og brueks, såfremt det er kuttet ned til microsim?

Det er vel billigst å kjøpe ulåst fra Apple ja, men det nevnes en del her at det aller billigste er å kjøpe med et abonnement fra Djuice hvor du sparer noen hundrelapper, men da må du stresse med å låse opp telefonen og la det nye SIM-kortet ligge ubrukt.

 

Har du ulåst mobil kan du selvsagt bruke abonnementet du har nå, uansett hvilket det er.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan forklare hvorfor man kjøper djucie explore i stedet for djuice phone m/Mobilsurf? På begge får man 500 mb gratis pr. mnd. men totalprisen er 100 kroner dyrere med explore. I tillegg er det 4 øre billigere sms og ringepris med phone, resten er likt og begge har gratis sms til andre djuice kunder. Kan se her: http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492

Bare bytt mellom abonnement til høyre og trykk les mer for å se priser.

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at det billigste er å kjøpe en ulåst telefon fra apple.no? I så fall gjør jeg det asap.

 

Jeg er ganske sikker på at de IKKE er billigst å kjøpe ulåst fra apple.

Sjekk detaljert faktura hos djuice og tast inn forbruket ditt her:

http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden -> Mobiltelefoni

Vær obs på at ludo-abbonement ikke kommer opp hvis du taster inn databruk, så da må du inn på sidene deres og regne på tallene (hvis du gidder)

 

Billigste abb. for meg (av ALLE) er Ludo Vinner.

Hvis jeg kjøper iPhone4 fra Apple får jeg en årspris på 8596,80kr (inkl. tlfpris+abb.kostn.)

Hvis jeg kjøper iPhone4 hos djuice får jeg en årspris på 7618,40kr (inkl. tlfpris+abb.kostn.)

(Dette gjelder 32GB-versjonen)

 

Dvs. jeg vil "tape" 1047,6kr på et år.

 

Mitt forbruk pr mnd er:

70min fordelt på 60 samtaler (alle til mobil)

200SMS

ca 200MB data

- Som tilsvarer 233,90kr pr mnd (billigere enn den billigste som vises på telepriser)

 

Edit: Sidene til djuice viste feil, hvor det stod at 32GB kostet 990kr. Dette er nå rettet til 1790 og jeg har oppdatert posten min.

Endret av sword
Lenke til kommentar

For de som har bestillt fra Telenor/ Djuice:

 

Hei,

takk for din henvendelse.

 

Hele systemet vårt er nede før øyeblikket, nettopp grunnet bestillingene av Iphone 4 i natt. Jeg får derfor heller ikke sett på din ordrebekreftelse, desverre. Ser derfor til at du kontakter vår kundeservice på; 815 44 099 etter klokken 14:00. Etter dette klokkeslettet skal systemet vårt være oppe å gå.

 

Derfor, som sagt ovenfor, ring vår kundeservice på; 815 44 099 etter klokken 14:00. Dette gjelder også kansellering av en ordre.

 

PS. BESTILTE DU FØR KLOKKEN 02:00 I NATT, VIL DU VÆRE EN AV DE HELDIGE SOM FÅR TELEFONEN I FØRSTE PULJE.

 

Ønsker deg en riktig god dag videre.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Sett litt på telenor.no nå om bestilling av iPhone 4.. Ingen av disse abonementene frister noe særlig.. Får man ikke kjøpt den med f.eks. djuice fri-sms eller no?

Eller har dere forslag på andre gode tilbud rundt omkring?

 

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-IPHONE32TELENOR.NO4B.aspx

 

 

Hei.

 

Ser Teknisk ukeblad har kommet med en grei oversikt i dag.

Den kan kanskje komme til nytte for noen av dere på tråden her:

http://www.tu.no/forbruker/article253193.ece

Lenke til kommentar

Er det noen her som bestilte fra komplett i går?

Jeg sitter og venter/lurer...Ordren står som sendt og jeg har fått kvittering og "takk for kjøpet" hvor det også står at de sender varen...Har bestilt pick-up på Vindern og sitter egentlig og venter på et pling i telefonen som sier at det er klart for henting...HVIS det skjer...Er usikker pga alt kaoset!

 

Hater å vente :p

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at det billigste er å kjøpe en ulåst telefon fra apple.no? I så fall gjør jeg det asap.

 

Dessuten, jeg har et abonnement med djuice control per dags dato med nesten 2000 kroner på kontoen. Kan dette da settes inn i min ulåste iPhone og brueks, såfremt det er kuttet ned til microsim?

Hvorfor kutter dere i kortet når det er gratis å bestille micro SIM?

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at det billigste er å kjøpe en ulåst telefon fra apple.no? I så fall gjør jeg det asap.

 

Dessuten, jeg har et abonnement med djuice control per dags dato med nesten 2000 kroner på kontoen. Kan dette da settes inn i min ulåste iPhone og brueks, såfremt det er kuttet ned til microsim?

Hvorfor kutter dere i kortet når det er gratis å bestille micro SIM?

 

Fordi det tar tid å få tilsendt microsim, jeg vil bruke telefonen med en gang jeg har den i hånda :love: Utålmodig vettu :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at det billigste er å kjøpe en ulåst telefon fra apple.no? I så fall gjør jeg det asap.

 

Dessuten, jeg har et abonnement med djuice control per dags dato med nesten 2000 kroner på kontoen. Kan dette da settes inn i min ulåste iPhone og brueks, såfremt det er kuttet ned til microsim?

Hvorfor kutter dere i kortet når det er gratis å bestille micro SIM?

Har ikke planlagt å kutte det. Blir vel til at jeg bestiller micro sim.

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet av Telenor nå at jeg er sikret en 32GB som blir sendt i dag. Fikk ordrebekreftelse 01.18!

 

Ringte for å høre status på bestillingen min nå. Fyren jeg snakket med sa at de sender ut telefoner til alle som fikk ordrebekreftelse før 01.30.

 

Jeg fikk ordrebekreftelsen 01.29. Close! new_woot.gif Får bare håpe at telefonen blir sendt idag...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ

Sett litt på telenor.no nå om bestilling av iPhone 4.. Ingen av disse abonementene frister noe særlig.. Får man ikke kjøpt den med f.eks. djuice fri-sms eller no?

Eller har dere forslag på andre gode tilbud rundt omkring?

 

http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-IPHONE32TELENOR.NO4B.aspx

 

 

Hei.

 

Ser Teknisk ukeblad har kommet med en grei oversikt i dag.

Den kan kanskje komme til nytte for noen av dere på tråden her:

http://www.tu.no/forbruker/article253193.ece

 

Derja, så litt på djuice's hjemmeside: http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone32Telenor.no4B&aboId=492

Vurderer djuice explore, men usikker på hvor lang tid det tar før de får inn nye iPhoner på lageret igjen. Skal bestille ikveld tenker jeg. (:

Takk! (;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...