Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle til å nevne det selv, husk at bildefiler og video i HD kvalitet tar mye plass, derfor bestemte jeg meg for 32GB har 16GB nå å har 200MB ledig. Applikasjoner begynner også å ta mye plass, se bare på kartapplikasjonene og diverse spill. "Grand Theft Auto: China Wars" er på over 250MB, ikke mye som et enkeltstående tilfelle, men har man feks. fire spillapplikasjoner på 250MB har man brukt 1GB bare der.

 

Tenkt langsiktig :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

På store.apple.com:

Er det opptil 3 uker, eller minimum 3 uker de mener?

Er det kurant å avbestille når som helst og få full refundering, så lenge telefonen ikke har blitt sendt?

 

Ser noen har bestilt på komplett.no. Jeg finner ingen iphone4 der, er det fordi den er utsolgt?

Lenke til kommentar

Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger.

 

 

Hmm. Kanskje jeg heller går for 32GB da ;) Egentlig litt skuffet, dette er vel første gang de lanserer en ny modell uten å øke lagringskapasitet. Hadde håpt på 64GB.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Hei. På store.apple.com: Er det opptil 3 uker, eller minimum 3 uker de mener? Er det kurant å avbestille når som helst og få full refundering, så lenge telefonen ikke har blitt sendt?

 

Ser noen har bestilt på komplett.no. Jeg finner ingen iphone4 der, er det fordi den er utsolgt?

Komplett ble utsolgt på et kvarter i natt. Apple.com vil levere så snart de har telefonen inne. Er altså et minimum på tre uker, slik jeg tolker betingelsene.

 

Hmm. Kanskje jeg heller går for 32GB da ;) Egentlig litt skuffet, dette er vel første gang de lanserer en ny modell uten å øke lagringskapasitet. Hadde håpt på 64GB.

Når man først skal fleske til med iPhøne4, så hvorfor ikke gå for 32GB? Er ikke snakk om flere tusenlapper i prisforskjell.

Lenke til kommentar

Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger.

 

 

Hmm. Kanskje jeg heller går for 32GB da ;) Egentlig litt skuffet, dette er vel første gang de lanserer en ny modell uten å øke lagringskapasitet. Hadde håpt på 64GB.

Har et eksempel liggende på pcen. Tror det var video fra GSMarena. 2min 24sek = 184MB.

Lenke til kommentar

Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger.

 

 

Takk Gud for at jeg ikke pussied out i går kveld og ikke bestilte 16 selv om det var den eneste tilgjengelige. Det å vente ga meg en 32 GB ulåst iPhone som er klar for bruk i utlandet når jeg flytter. Herlig herlig herlig. Gleder meg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

 

Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger.

Hmm. Kanskje jeg heller går for 32GB da ;) Egentlig litt skuffet, dette er vel første gang de lanserer en ny modell uten å øke lagringskapasitet. Hadde håpt på 64GB.

Har et eksempel liggende på pcen. Tror det var video fra GSMarena. 2min 24sek = 184MB.

 

 

Ja. Noe slikt jeg har sett også, da sier det seg selv at *16GB går veldig fort.

 

*formatert er det enda mindre, rundt 14,9GB

 

 

Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger.

Takk Gud for at jeg ikke pussied out i går kveld og ikke bestilte 16 selv om det var den eneste tilgjengelige. Det å vente ga meg en 32 GB ulåst iPhone som er klar for bruk i utlandet når jeg flytter. Herlig herlig herlig. Gleder meg.

 

Lurt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...