Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Sitter å legger inn snack og klargjør min lille herlighet nå, selv om jeg må opp og på jobb kl 0600 :no:

 

Telefonen er helt nydelig designet, og skjermen er virkelig slik at man blir lamslått når man bruker den. Rett og slett sykt klar. Men jeg synes den ligger litt rart i hånden, men satser på at det er tilvenningssak.

 

Har lett på App Store etter denne iPhone 4 gratis case appen men det virker ikke som den er tilgjengelig i Norge? Noen andre som har funnet den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte fra telenor.no, men vet ikke om jeg får siden nettsiden dems er klikk, og viser den som utsolgt selv om de hadde på lager. Jeg bestilte ganske sent, så det er mulig de var utsolgt på ordentelig. Hvis jeg ikke er blandt de som får av første leveringen, det er ikke noe problem og avnestille og kjøpe i butikk i morgen da? med tanke på nytt nr? er ikke son at jeg må betale noe for og avbestille da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått det riktig så er billigste alternativ fra NetCom å kjøpe telefonen med FlexiTalk og bare la abonnementet løpe?

NetCom publiserer sine bruddgebyr på sine egne sider, bare å søke og finne fram kalkulatoren:)

Det var det jeg gjorde, men jeg ville ikke tro at det var så dyrt som det jeg kom frem til.

 

:(

Lenke til kommentar

Sitter her i Canada og venter på at apple butikken på Eaton Centre skal åpne. Fem timer igjen ;) de kommer til å ha "nok" telefoner på lager, sa de til meg i går.

Telefonene her er ikke operatørlåste. Er de det i Norge?

Max to telefoner per person sa de, lurer på å kjøpe en ekstra? :)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstått er det billigste alternativ om du skal bruke andre abb, ja. Klarer selv ikke bestemme meg om jeg skal gå for et netcom abb eller kjøpe flexitalk å bare la det ligge.

 

Edit: å nå begynner netcom siden å gå i sirup ja.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter. Billigste fra NetCom (med abonnementet løpende) blir et par hundre kroner billigere enn Chess, så jeg prøver lykken når Chess åpner salget om en time. Får jeg kjøpt telefon da kan jeg jo alltids returnere den innen 14 dager hvis Apple begynner å selge den selv innen den tid.

 

Sitter her i Canada og venter på at apple butikken på Eaton Centre skal åpne. Fem timer igjen ;) de kommer til å ha "nok" telefoner på lager, sa de til meg i går.

Telefonene her er ikke operatørlåste. Er de det i Norge?

Max to telefoner per person sa de, lurer på å kjøpe en ekstra? :)

Hvor mye koster de i Canada?

 

Redigert: Hvis det stemmer at 32GB koster 779 CAD, som ifølge Google er 4.582 kroner, da er jeg seriøst interessert. PM?

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...