Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, kom igjen NetCom. Nå som jeg hadde bestemt å droppe Telenor selv om det blir billigere å bryte med de. Tenkte jeg skulle bare beholde iTalk Small med samme nr. og derfor slippe å vente 3+ uker til portering av nr. osv, og få bruke iPhone 4 med samme abbonementet som nå. Høres jo bra ut, selv om det blir dyrt, men da må jo NetCom nettbutikken funke nå og det gjør den IKKE... faen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Herregud, kom igjen NetCom. Nå som jeg hadde bestemt å droppe Telenor selv om det blir billigere å bryte med de. Tenkte jeg skulle bare beholde iTalk Small med samme nr. og derfor slippe å vente 3+ uker til portering av nr. osv, og få bruke iPhone 4 med samme abbonementet som nå. Høres jo bra ut, selv om det blir dyrt, men da må jo NetCom nettbutikken funke nå og det gjør den IKKE... faen.

 

kommer ikke inn på netcom.no engang :/

Lenke til kommentar

Umulig å komme seg inn på NetCom.no. Jeg kommer nok til å vente til hvite iPhone 4 (16GB) og kjøpe den hos Telenor da den er billigere. Minsteprisen for 1 år blir da 4438,- med SuperPluss. Kan jo da bruke den med alle simkort.

 

Apple iPhone 4 16 GB Black Billigst 4438,-

 

Apple iPhone 4 32 GB Black Billigst 5338,-

 

 

Er det mange her som kommer til å vente på hvite utgaven? Synes den ser litt mer freshere ut :D

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...