Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det går helt fritt an å bestille/betale nå, også bare avbestille når man vil iløpet av de nesten 14 dagene? Og det hadde vært så lett som en mail til telenor hvor det står at jeg ikke vil ha den lenger? Da er det vel bare å bestille en 32GB nå med et nytt nr og kjøpe en på en eller annen butikk i morgen også?

 

Eller er det sånn at jeg kanskje må betale for 1. mnd av abonnementet? Noen som vet dette for sure?

Lenke til kommentar

Helvete, klarer ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe iPhone 4 32GB uten abb (hvis/når det kommer), og bestille ChessOn Flex (med 180 min, 180 SMS og 1GB data) eller om jeg skal bestille fra Telenor når de får inn 32GB med SurfPrat L.

 

Chess = 5800+2724 = 8524

Telenor = 9878

 

Tror nesten jeg må gå for Chess da, mest på grunn av at jeg kan oppdatere abbonnementet hver måned, det er jo flott hvis du skal ut på en lengre tur (oppgradere til ubegrenset data), for eksempel. Bruker Chess Netcom eller Telenor sitt nett?

 

Finnes det noen abb. fra Netcom eller Telenor som kan konkurrere med ChessOn Flex (totalpris etter 1 år, inkl. 32GB iPhone)?

Lenke til kommentar

Helvete, klarer ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe iPhone 4 32GB uten abb (hvis/når det kommer), og bestille ChessOn Flex (med 180 min, 180 SMS og 1GB data) eller om jeg skal bestille fra Telenor når de får inn 32GB med SurfPrat L.

 

Chess = 5800+2724 = 8524

Telenor = 9878

 

Tror nesten jeg må gå for Chess da, mest på grunn av at jeg kan oppdatere abbonnementet hver måned, det er jo flott hvis du skal ut på en lengre tur (oppgradere til ubegrenset data), for eksempel. Bruker Chess Netcom eller Telenor sitt nett?

 

Finnes det noen abb. fra Netcom eller Telenor som kan konkurrere med ChessOn Flex (totalpris etter 1 år, inkl. 32GB iPhone)?

ChessOn Flex hørtes vilt bra ut. Enda noe å vurdere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så Chess kommer til å selge iPhone 4 til de prisene de la ut tidligere i dag (var vel litt over Apple's egne priser?), uavhengig av abbonnement?

 

Edit: Forsikring til 32,- i måneden er også fristendes. Har noen erfaring med denne forsikringen? Dekker den fuktskader, fallskader osv?

 

Blir ikke klok på forsikringsvilkårene til Chess.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

For de som lurer på antallet telefoner: De nattåpne butikkene får 160 telefoner hver (80 netcom, 80 telenor.) Og det er ganske mange fler enn i fjor. Her i Tønsberg må hele byen nøye seg med 20 telefoner (10 netcom, 10 telenor.) Byens største butikk har tre av hver.

 

Apple bruker et triks, igjen og igjen.

 

"alle vil kjøpe når ikke alle får"

 

Man kan si hva man vil om apple, men skape hype, det kan de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...