Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det blitt gitt ut noen informasjon om kvaliteten på bildene kameraet tar?

 

ja eg hørte det var det beste kamerate i verden. Eg høyrte og dei hadde planer om å bruke iPhone 4 til å filme filmer med, so det er jo bra.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Neinei, har ingenting i mot videosamtaler. Jeg mente man så homofil ut med en iPhone, siden den er et klart tegn på at man vil i buksa på Steve Jobs.

Nok en diskusjon vunnet, bedre lykke neste gang.

 

:w00t:Hahaha.

 

Takk for link Visslarr.

 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den med det første, selvom jeg har lyst. :love:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som en unge gleder seg til julaften til denne mobilen kommer ut! Bare MÅ MÅ MÅ MÅ ha den :D:D

 

Blir så utrolig bra! :) Elsker Iphone, hatt en 3G siden dagen den ble lansert i Norge.

 

Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg ikke kjøpte en 3GS :p

Lenke til kommentar

Blir det ikke mulig å kjøpe mobilen uten abonnement?

 

Eg tviler på det er muligt til å begynne med. Men verken NEtcom eller telenor har sagt noke om det.

 

Men må eg få nytt sim kort, siden denne iphonen bruker micro sim?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Blir det ikke mulig å kjøpe mobilen uten abonnement?

 

Eg tviler på det er muligt til å begynne med. Men verken NEtcom eller telenor har sagt noke om det.

 

Men må eg få nytt sim kort, siden denne iphonen bruker micro sim?

 

Mikrosim?

Faen så irriterende at apple skal lage alt så unødvendig... iTunes og microsim og alt mulig drit som ingen andre har, som de MÅ ha

Lenke til kommentar

Blir det ikke mulig å kjøpe mobilen uten abonnement?

 

Eg tviler på det er muligt til å begynne med. Men verken NEtcom eller telenor har sagt noke om det.

 

Men må eg få nytt sim kort, siden denne iphonen bruker micro sim?

 

Mikrosim?

Faen så irriterende at apple skal lage alt så unødvendig... iTunes og microsim og alt mulig drit som ingen andre har, som de MÅ ha

De gjør det ikke for "poops and giggles", de gjør det fordi det er nødvendig med tanke på det interne.

Lenke til kommentar

Mikrosim?

Faen så irriterende at apple skal lage alt så unødvendig... iTunes og microsim og alt mulig drit som ingen andre har, som de MÅ ha

Hvis du har tenkt å deppe så jævlig over Apple, så kan du gå en annen plass. Det er sannsynligvis ikke Apple som har funnet ut at de vil ha microsim, men heller AT&T som har sagt de vil over på microsim så fort som mulig. I Norge har både NetCom og Telenor sagt at de skaffer Microsim når nødvendig, og NetCom har det allerede på lager. Ser ikke problemet?

Lenke til kommentar

Mikrosim?

Faen så irriterende at apple skal lage alt så unødvendig... iTunes og microsim og alt mulig drit som ingen andre har, som de MÅ ha

Hvis du har tenkt å deppe så jævlig over Apple, så kan du gå en annen plass. Det er sannsynligvis ikke Apple som har funnet ut at de vil ha microsim, men heller AT&T som har sagt de vil over på microsim så fort som mulig. I Norge har både NetCom og Telenor sagt at de skaffer Microsim når nødvendig, og NetCom har det allerede på lager. Ser ikke problemet?

Mer nærliggende at mikro-sim tar mindre plass og følgelig gir mer plass til andre ting.

 

Forøvrig så har jeg hørt at det skal gå fint å klippe til vanlige sim-kort til mikro-sim ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg har forstått det rett ved kjøp av iPhone 4;

 

Norge - USA: Funker IKKE (selv uten operatørlås)

Norge - UK: Funker strålende (uten operatørlås)

 

Stemmer dette?

 

Hva med resten av Europa? Verden?

 

 

Hvorfor vil ikke en Usa tlf fungere her ? De støtter da alt som er av nettverk ?

Lenke til kommentar

Europa funker nok. Så viss du kjøper den i Tyskland vil den nok funke her i Norge. Er den kjøpt i USA vil den ikke fungere uansett.

Som du sier, så må den være uten operatørlås.

 

Correct me if i'm wrong.

Akkurat samme telefon som selges i USA. 32 GB iPhone 4 koster 699$ ulåst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...