Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 2G da? :cry:

iPhone 2G = 1. generasjon. "2G" var vel aldri et offisielt navn?

 

1. generasjon het bare "iPhone" Den kunne ikke brukes på 3G nettet.

 

2. generasjon het iPhone 3G fordi det var den første som kunne kunne brukes i 3G nettet.

 

3. generasjon het iPhone 3GS. Det nye på den modellen i forhold til iPhone 3G var at den var noe raskere.

 

4. Generasjon heter så IPhone 4. Den heter ikke iPhone 4G fodi folk sansynligvis da vil tro den er klar for 4G nettet, noe den ikke er.

 

Capice?

Lenke til kommentar

^ Har du et sitat for å backe opp det du sier Crazy_Man?

 

Kan jo begynne med dette: (flisespikke-konto herved åpnet..)

 

 

"People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality."

Fordi det ikke har vært "reality" (om vi holder oss til mobilsegmentet). Tidligere forsøk har floppet fatalt på grunn av elendig kvalitet og at det har vært lotto om det har fungert eller ikke (og tildels kronglete å få igang).

 

Forøvrig så skulle vel Apple gjøre dette til en åpen standard, så det er fritt frem for andre leverandører å implementere den.

 

Personlig er jeg skeptisk til at det vil slå an i noe særlig grad, men det har mer med grunnleggende problemer med videotelefoni å gjøre enn måten Apple har implementert det på.

Lenke til kommentar

Den første telefonen jeg hadde med videokamera, blitz, videosamtale (bare over 3G, ikke Wi-fi), multitasking og mulighet for videoredigering på telefonen kjøpte jeg i 2005. Skal dette være nytt eller noe?

Samme her, synd den sugde.

 

 

Indeed, men det betyr at denne "This changes everything"-delen bare er pisspreik fra Apple sin side, som vanlig.

 

Fortell meg - hvor mye brukte dere dinne videoprat saken deres?

Riktig...

 

Kanskje Apple er inne på noe? Kanskje nå er det så bra og enkelt at det kan brukes til noe?

 

Det er mange funksjoner i diverse dingser som har vært lansert og brukt opp gjennom årenes løp, men veldig ofte tar det ikke av før Apple har lagt sine klamme hender på konseptet og forbedret og forenklet det så det er mulig å bruke for hvermansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...