Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dummeste jeg har hørt...

 

Det er jo sant. De satser VELDIG mye på reklame for Iphone, den er sveindyr. Den er sett på som "satus/merke" mobil. Men den er ikke noe god som mobil. Nå snakker jeg om Iphone 3G. Den har ikke mange megapixler, de kunne hatt mye bedre, fordi det er mange andre mobiler som ble laget på akkuratt samme tid som hadde mye mer. Den mangla mye i starten. Den burde ha flash, den utgjør seg som en "internett" mobil, noe som den er veldig treg på. Den har mange apps+. Men det er ikke så mye annet du kan gjøre enn bøttevis med apps. Du kan nesten bare høre på musikk eller se film. Den støtter nesten bare sine egne headset, som medfølger som er veldig dårlige. Den har heller ikke FM radio støtte. Den har i tilegg elendig batterilevetid, som du da må lade Iphonen hver natt. Verdt det? nei ifølge min mening.

 

Jeg ville heller hatt en Ipod Touch, og en mobil vedsiden av der igjen.

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Applefans, som prøver å bortforklare at iphone har bare ett godt rykte, men den er ikke noe god som telefon.

 

Jeg har hatt iPhone 3GS siden dagen den kom ut, og jeg må si den er veldig, veldig god som en telefon. Subjektivt selvfølgelig. :love:

 

Noen som kjenner til en en direkte sammenligning av 3GS og 4 med iOS4 installert? Da mener jeg spesifikasjoner vs spesifikasjoner. Jeg og antakeligvis andre med 3GS er interessert i å finne ut om det er litt i overkant å erstatte en telefon til 6000,- et år etter at den kom ut.

Lenke til kommentar
Noen som kjenner til en en direkte sammenligning av 3GS og 4 med iOS4 installert? Da mener jeg spesifikasjoner vs spesifikasjoner. Jeg og antakeligvis andre med 3GS er interessert i å finne ut om det er litt i overkant å erstatte en telefon til 6000,- et år etter at den kom ut.

 

Sitter og lurer på akkurat det samme, så link snarest hvis noen kommer over noe slikt. :wee:

Lenke til kommentar
Noen som kjenner til en en direkte sammenligning av 3GS og 4 med iOS4 installert? Da mener jeg spesifikasjoner vs spesifikasjoner. Jeg og antakeligvis andre med 3GS er interessert i å finne ut om det er litt i overkant å erstatte en telefon til 6000,- et år etter at den kom ut.

 

Sitter og lurer på akkurat det samme, så link snarest hvis noen kommer over noe slikt. :wee:

 

Vet ikke så mye mer enn dere vil jeg tro.. men kan nevne det lille jeg vet..

 

iPhone 3GS VS Iphone 4:

 

Arm Cortex A8 800Mhz(klokket ned til 600mhz)CPU vs ARM Cortex-A9 1ghz CPU som mest sannsynelig blir klokket ned til kanskje 800mhz.. (?)

 

480x360 oppløsning vs 960x640 oppløsning

 

Wlan b/g vs wlan b/g/n

 

3 mpixel kamera vs 5 mpixel kamera

 

Mono Speakers vs Stereo speakers

 

Iphone 4 har XGA oppløsning på TV ut, usikker på 3gs har.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...