Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

^ Lame post.

 

Jeg er imponert over alle som anklager apple for å påstå at de kommmer med "nyheter" på markedet. De lanserer jo bare nye ting i sin egen lineup. Apple er ikek så dumme at de selv tror at de har funnet opp videotelefoni, men de har fått det til å virke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple er ikek så dumme at de selv tror at de har funnet opp videotelefoni, men de har fått det til å virke.

Nå er det akkurat det de sier rett ut at de har og eneste grunnen til at det kommer til å virke er på grunn av at det er så mange som kommer til å kjøpe den. Hvis det kommer til å virke i det hele tatt.

 

alt som er i 4g kunne de iallefall stappa i 3g versjonen da teknologien var der for lenge siden

Lenke til kommentar

Og man kan FORTSATT ikke bruke telefonen uten å jailbreake den...

 

 

noe jeg ikke akkurat forventet da det er apple som laget den. Ikke verdt kjøpet da man heller kan skaffe seg 3g utgaven ennå og de samme funksjonene som er der er de som kommer til å bli brukt

 

ha ha. Lo godt når eg leste dette.

Lenke til kommentar

"People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality."

 

Høres ikke ut som "Hi, we at Apple invented video calling!" i mine ører. *spikke* :tease:

 

 

Jeg ser forvirringen med navnet.

 

iPhone.

iPhone 3G pga 3G mulighetene.

iPhone 3G S pga 3G og økt hastighet.

iPhone 4.

Endret av Vargan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...