Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Jess, kun jenter og homofile bryr seg om design og UI. Dette har vært bevist vitenskapelig siden 1950.

 

sikkert fordi du er en av de som ikke har råd til en.... og heller kjøper deg en mobil med ring kontant kort på Clas Ohlson til 399,- ;)

Småborgerligheten din gjennomskues kjapt når du drar en "du har ikke råd, men det har jeg" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess, kun jenter og homofile bryr seg om design og UI. Dette har vært bevist vitenskapelig siden 1950.

 

sikkert fordi du er en av de som ikke har råd til en.... og heller kjøper deg en mobil med ring kontant kort på Clas Ohlson til 399,- ;)

Småborgerligheten din gjennomskues kjapt når du drar en "du har ikke råd, men det har jeg" :p

 

haha, har ikke sagt noe om jeg har råd eller ikke men det er vell denne typen som MÅ ha noe å rakke ned på, å ikke vet jeg. Men du er vell også en av de så må ha noe å skylde på...

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar

Personlig så sitter jeg litt på gjerdet mtp iPhone 4. Kjæresten min har veldig lyst på min nåværende 3GS men vet ikke om jeg har så lyst på ny telefon at jeg vil punge ut 5 lapper for den. Må prøve den i en Apple Store når den kommer ut (er i UK til juli).

 

Den største glede er å glede andre. ;)

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele denne tråden,men kan man kjøpe en iphone i USA og bruke den i Norge med mitt sim-kort?

Har mulighet for å få fingrene i en telefon derfra i løpet av sommeren.

Så derfor lurer jeg på dette.

(Beklager å spørre,kunne vel ha lest meg til det,men tar den letteste veien nå)

Lenke til kommentar

haha, har ikke sagt noe om jeg har råd eller ikke men det er vell denne typen som MÅ ha noe å rakke ned på, å ikke vet jeg. Men du er vell også en av de så må ha noe å skylde på...

Godt mulig at noen hater iPhone fordi de ikke har råd, men for det første hater jeg ikke iPhone (kjøpte en 3GS til kona da den kom, og både hun og jeg liker den veldig godt), og for det andre har jeg råd til flere om behovet (reelt eller aller helst innbilt) skulle melde seg :)

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å klippe sim kortet sitt til micro-sim har jeg lest.

 

"Det som er interessant er at det ikke er kompatibelt med det SIM-kortet du har i dag, så det nytter ikke å være kreativ med saks. De andre forskjellene ligger i at kortet har fått bedre lagringsplass. Det er også lagt inn bedre sikkerhetsfunksjoner og kontrollfunksjoner. Nøyaktig hva det siste går ut på er vi noe usikker på."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...