Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gaar fint aa koblr til to iPhoner til iTunes uten aa skape forvirrrying, sant? saann mtp backup o.l.?

Ja, det gåt greit. Jeg har i mange år hatt to iPod og en iPhone på samme iTunes, pluss tre-fire venners som av og til kobler seg på. (Jeg bare passer på at det alltid er satt opp for manuell håndtering av filer.)

Lenke til kommentar

Svømte i 20 min med iphonen i lomma. Lot den tørke noen dager, den starta helt fin med lader, men med en gang jeg kobler ut laderen så slår den seg av. Og mange ganger når jeg slår den på så står det at jeg må koble den til itunes, men den reagerer ikke når jeg kobler den i pcen. Kun lader. Er dette en vanskelig sak å eventuelt få byttet ladesaken/batteriet ?

 

Et spørsmål til: er det noen dato for når iphone 5 kommer?

Lenke til kommentar

Jeg skal selge min iPhone nå etter sommeren. Den er kjøpt i November, litt skrammer på toppen fordi den falt rett i grusen, følger med billader og 3 beskyttelser, følger ikke med ørepropper. Er 3300-3500 en fin pris ?

 

4 eller 4S? 16, 32 eler 64? Treig eller perfekt?

 

 

4S 16, kjapp som lynet :)

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Apple har ikke sagt når de skal lansere iPhone 5.

 

Det er vel ikke værre enn å kjøpe en ny lader. Batteri må en autorisert forhandler gjøre for deg for å beholde garantien men den mistet du vel når du svømte.. :p Hvorfor svømte du med telefonen ?

 

Aha, har bare antatt at den kommer til høsten jeg. Men da er det bare å vente. Nei, svømte med den fordi jeg velta i kano. Smart.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min nye iPhone 4S, og det var ikke noe å bekymre seg for, jeg bare koblet den til min iTunes, så ble alt på som den forrige iPhone. Skal den oppdateres? Det stod i iTunes at jeg hadde siste versjon. Dette med iCloud har jeg ikke brukt før. Vet ikke hvordan det brukes jeg, eller om jeg har det på min iPhone. (Jeg bruker min mest til lydbøker, Runkeeper og slikt, ikke så altfor avansert), men tar gjerne imot tips til iCloud hvis det er noe som kan være nyttig for en gammel dame :) Likeså tips om kamera og video bruken.

Lenke til kommentar

Noe fint du kan bruke iCloud til er bildestrøm. Om du har Wifi så kan du ta et bilde på telefonen og så kommer det automatisk på en mappe på dataen du bruker. Du kan også ta et bilde ute og når du kommer hjem så ligger det bilde på dataen. Det skjer med en gang mobilen er innenfor ditt WiFi :)

 

Nedtur om du sender grisebilder med dama, og andre har tilgang til din pc :tease:

Lenke til kommentar

Noe fint du kan bruke iCloud til er bildestrøm. Om du har Wifi så kan du ta et bilde på telefonen og så kommer det automatisk på en mappe på dataen du bruker. Du kan også ta et bilde ute og når du kommer hjem så ligger det bilde på dataen. Det skjer med en gang mobilen er innenfor ditt WiFi :)

 

Nedtur om du sender grisebilder med dama, og andre har tilgang til din pc :tease:

 

Haha, så sant så sant ;) Kunne selv aldri laste ned noen flotte bilder av den grunn at jeg måtte dele pc :grumpy::p

Lenke til kommentar

Fått med dere at adobe kutter all støtte til flash på mobiler? Ser ut som dagen alle androidblodfans har ventet på, der iphone-eiere gråter bitre tårer over å ikke støtte den elendige teknologien kan bli lenge til ;)

Endret av Lilac1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe fint du kan bruke iCloud til er bildestrøm. Om du har Wifi så kan du ta et bilde på telefonen og så kommer det automatisk på en mappe på dataen du bruker. Du kan også ta et bilde ute og når du kommer hjem så ligger det bilde på dataen. Det skjer med en gang mobilen er innenfor ditt WiFi :)

 

Nedtur om du sender grisebilder med dama, og andre har tilgang til din pc :tease:

 

Haha, så sant så sant ;) Kunne selv aldri laste ned noen flotte bilder av den grunn at jeg måtte dele pc :grumpy::p

 

Hehe, sånn er det :p jeg på en annen side har to pc'er som bare er mine egene, men liker fortsatt ikke autosync med bilder, da det blir noen snuskete bilder til og fra damer som fort kan bli glemt, og da er det bra kleint om jeg skal vise frem et annet bilde for noen kompiser eller famile :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...