Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg av alle ting kjøpt meg en iPhone (4s).. (hadde jeg aldri trodd) Men uansett, sliter litt med spotify. Den vil ikke finne local filer jeg har ført over til telefonen via iTunes, og den kommer heller ikke opp i spotify på PC-en. Med tanke på syncing av spilllelister med sanger jeg har på PC-en.

 

Drev å søkte litt og fant ut at det er mulig det har med facebook/spotify innlogging å gjøre. Skal teste litt mer når jeg kommer hjem ifra jobb. Men lurer på om det er flere som har/har hatt samme problemet?

 

Har ikke funnet noe klart svar på hvorfor local files ikke fungerer... Noen som har noe å komme med her også kanskje?

 

/Iceman :)

Endret av Iceman.
Lenke til kommentar

Fungerer internettradio på iPhone uten 3G dekning? Feks hvis man bare har Edge der man befinner seg. Noen som har prøvd??

Ja, faktisk. Jeg spilte av NRK mP3 på EDGE :-) Streamet også fra WiMP over EDGE.

Men, kvaliteten var selvsagt ikke like god som ved Wifi/3G.

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Aldri vært snakk om noe jailbreaking på min mobil. Med bedriftstelefon er det enkelt og greit uaktuelt uansett. Og jeg driver ikke noe iOS-utvikling/app-utvikling, nei.

Jeg opplever for øvrig oftere og oftere at diverse apps kræsjer. Ikke bare Tiger Woods PGA Tour, men også andre apps, sågar også standard mail-app.

 

I ettermiddag har jeg forsøkt en full reinstallasjon av iphone'n, uten at det har hjulpet. Så i morgen blir det nok tid for atter en byttetelefon. Tid for min 4. iphone på ett år.

 

Skjønner jo at dette her handler om ønsketenkning. Kan du ikke bare kjøpe en 4s og oppleve forskjellen, istedet for at du bare ønsker at den kræsjer så mye som G3'en din?

 

Jeg mener, i og med at du skriver innlegg etter innlegg om hvor dårlig alt av mac-hardware er, så må du jo ha en feilkobling et sted om du fortsetter å kjøpe det?

Endret av Lilac1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner jo at dette her handler om ønsketenkning. Kan du ikke bare kjøpe en 4s og oppleve forskjellen, istedet for at du bare ønsker at den kræsjer så mye som G3'en din?

 

Jeg mener, i og med at du skriver innlegg etter innlegg om hvor dårlig alt av mac-hardware er, så må du jo ha en feilkobling et sted om du fortsetter å kjøpe det?

 

For det første er mobilen arbeidsgivers eiendom, og ikke noe jeg har valgt selv. Og hvorfor skal jeg tie når jeg opplever problemer? For at Apple skal høres så mye bedre ut? Jeg har et konkret, og meget irriterende, problem, og jeg foreslår at du heller holder kjeft dersom du ikke har noe forslag på løsning. For øvrig rakk jeg aldri få meg ny mobil tidligere i uka da jeg måtte ut på oppdrag, så jeg sitter her med en iphone som, til tross for full gjenoppretting, sletting av apps, reinstallasjoner etc, fremdeles lagger. Og jeg skjønner ikke bæra hva som gjør at den plutselig har begynt å oppføre seg slik. Spillene har tidligere fungert flytende, om enn med noen kræsj (ved at man kastes ut i hjem-skjermen) i ny og ne, mest Tiger Woods-spillet. Men ikke verre enn at en restart av applikasjonen har fungert.

Lenke til kommentar

Da har jeg av alle ting kjøpt meg en iPhone (4s).. (hadde jeg aldri trodd) Men uansett, sliter litt med spotify. Den vil ikke finne local filer jeg har ført over til telefonen via iTunes, og den kommer heller ikke opp i spotify på PC-en. Med tanke på syncing av spilllelister med sanger jeg har på PC-en.

 

Drev å søkte litt og fant ut at det er mulig det har med facebook/spotify innlogging å gjøre. Skal teste litt mer når jeg kommer hjem ifra jobb. Men lurer på om det er flere som har/har hatt samme problemet?

 

Har ikke funnet noe klart svar på hvorfor local files ikke fungerer... Noen som har noe å komme med her også kanskje?

 

/Iceman :)

 

Tenkte bare å si ifra at det ble helt av seg selv noen dager etterpå... Gudene vet hva det var som var galt :p

Lenke til kommentar

Må spørre..Dette er jo kanskje det mest idiotiske jeg har opplevd med iPhone. Håper ikke det bare er min telefon. Når jeg er tilkoblet internett (WiFi eller mobilt) hender det jeg kommer over artikler som jeg har lyst til å lese senere, og dermed lagrer jeg disse i leselisten som er innebygd i Safari. Litt senere sitter jeg på flyet på vei til Spania og vil gjerne lese disse artiklene jeg har lagret. Jeg er naturligvis ikke tilkoblet internett, og har flymodus på. Når jeg da skal gå inn å lese disse artiklene blir jeg avvist fordi jeg ikke er tilkoblet internet!

 

Det samme skjer mens jeg er i Spania og ikke har på flymodus. Det skal sies at mobilnettet av slått av, men jeg trodde poenget med leselisten var at jeg kunne lagre artikler spesielt før flyturer, slik at jeg hadde noe interessant å lese om, men nei. Flere enn meg som irriterer seg over dette?

Lenke til kommentar

Jeg fikk tele2 til å fjerne operatørlåsen på iphonen. De sa jeg kom til å få en oppdatering i itunes. Jeg fikk noen dager senere mail om at den var fjerna, så jeg gikk inn i itunes for å oppdatere, men der var det ingen ting. Nå noen dager senere er det fortsatt ikke noe. Så er den fjerna uten oppdatering, eller har det ikke skjedd noe?

Lenke til kommentar

En venninne av meg har prestert å få iphonen sin låst av en irriterende lillebror, som ikke husker koden. iPhonen er på toppen av det hele synkronisert med en pc hun ikke har tilgang til lengre.

 

What to do? Kontakte apple eller noe?

 

edit: hun fant ut av det, med en annen pc telefonen tydeligvis har vært synkronisert med eller noe.

Endret av sofieoyn
Lenke til kommentar

Er vel ingen oppdatering i seg selv, ikke av iOS. Men iTunes låser den opp når du kobler den til.

Det skulle være en "oppdatering fra opperatøren" som skulle komme opp, men mener du at den da er opplåst? :) Jeg skal bytte opperatør når abbet går i ut i november så får liksom ikke testa før det.

 

Edit: Skal teste med et tilklippa kort fra chess, hvis jeg klarer å finne det.

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Jeg forsøker å betale en vare på nett og da forsøker telefonen og laste BANK ID for at jeg skal taste engangskode. Men det skjer ikke mer enn at den forsøker å laste dette bildet. Hva kan jeg gjøre for å få dette til? Må jo gå an å handle på nett med telefonen?? Noen som har løsningen på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...