Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke iClouds. Fått med meg at det går an å lagre ting der, men jeg finner ingenting i iCloud.

 

Du finner ingenting før du laster noe opp ;)

 

How?

 

Når det gjelder spotify så har jeg to apps Vet ikke hvem jeg kan slette.

 

Den ene appen heter Spotify iOS4, den andre heter bare Spotify,...

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Har ikke 4S video-opptaker? Kan ikke finne noe om det i manualen. Jeg hadde en App for det på min 3G, må man ta på det her også kanskje for å ta opp video?

Joda, start "Kamera" og nederst i høyre hjørne på skjermen er det en bryter hvor du kan bytte mellom video og stillbilder.

Lenke til kommentar

Gjør det. Sjekk også ut iMovie, hvis du vil prøve deg på litt redigering på iPad og/eller iPhone :) Kjempebra app!

Jeg har ikke mac, bare PC-er og bruker Windows Live Movie Maker til videoer jeg lager fra kamera. Kan ikke de fra iPhone redigeres i Movie maker og legges på YouTube da?

Lenke til kommentar

Gjør det. Sjekk også ut iMovie, hvis du vil prøve deg på litt redigering på iPad og/eller iPhone :) Kjempebra app!

Jeg har ikke mac, bare PC-er og bruker Windows Live Movie Maker til videoer jeg lager fra kamera. Kan ikke de fra iPhone redigeres i Movie maker og legges på YouTube da?

Jo, med Windows 7 så er det iallefall ikke noe problem å redigere filmer fra iPhone på Live Movie Maker.

 

Men som Hunterra skriver, så kan du også kjøpe iMovie i AppStore of redigere filmene dine på iPhone, det fungerer overraskende bra.

Lenke til kommentar

Takker, HKS, høres bra ut....

 

Skal med tid og stunder kjøpe den iMovie, men tar ikke så mye video.

Bør vel også prøve kamera, med HDR eller hva det heter,

noe annet jeg lurer på: vil unngå å bruke unødig penger på å være på nett, dataroaming er selvsagt slått av, men ser det er noe som heter Push som står på, bl.a. for Facebook, bør man ha det Av kanskje?

Og for å spare strøm: Er det lurt å trykke en gang på låseknappen slik at skjermen ligger mørk når mobilen ikke er i bruk, skjermen kommer jo på med en gang når man trykker hjem-knapp.

Og den Talefunksjonen - er det noe man må snakke inn selv det, før den taes i bruk?

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Hei

 

Kompisen min sin iPhone gikk i dass (bokstavelig talt), så nå har hatt kjøpt seg HTC One X. Når jeg sender han meldinger blir den automatisk sendt som iMessage, og så tar det litt tid før den blir sent som tekstmelding. Hvordan kan "fortelle" iPhonen min at han ikke har iPhone lenger, slik at den sendes som vanlig sms med én gang?

Lenke til kommentar

Hei

 

Kompisen min sin iPhone gikk i dass (bokstavelig talt), så nå har hatt kjøpt seg HTC One X. Når jeg sender han meldinger blir den automatisk sendt som iMessage, og så tar det litt tid før den blir sent som tekstmelding. Hvordan kan "fortelle" iPhonen min at han ikke har iPhone lenger, slik at den sendes som vanlig sms med én gang?

 

Han må nok slå av iMessage på telefonen sin, er ein kjent bug om du ser på Google. Usikker på korleis du kan få det til no då, sidan telefonen hans ikkje fungerer lenger...

Lenke til kommentar

Har han prøvd å tørke telefonen? Jeg gjorde det med en mobil og den ble helt ok etterpå. Tok ut simkort, tørret av så godt jeg kunne, og la den i stekovn på svak varme, med døren litt opp, etter 12 timer fungerte den fint.(En venn gjorde det samme med speil-refleksen som var våt etter en natt ute i regnvær, tok ut løse deler og i stekovn på lav varme.)

Lenke til kommentar

Har han prøvd å tørke telefonen? Jeg gjorde det med en mobil og den ble helt ok etterpå. Tok ut simkort, tørret av så godt jeg kunne, og la den i stekovn på svak varme, med døren litt opp, etter 12 timer fungerte den fint.(En venn gjorde det samme med speil-refleksen som var våt etter en natt ute i regnvær, tok ut løse deler og i stekovn på lav varme.)

Ja han gjorde det etter det skjedde, men nå fucka den seg plutselig :p

Lenke til kommentar

Forbausende fort batteri blir flatt. Ikke noe bedre enn i 3G, rakk ikke å komme hjem fra tur før det gikk ut. Hadde lydbok på en halv time, Runkeeper hele tiden. Så har jeg en del Apps som står der på skjermen. Spørsmål: Hvordan inaktiviserer jeg dem? Tar de av på skjermen...programmene blir vel ikke borte for det? Jeg har trykket flere steder for å få frem et X på program og så slette...men når jeg dobbeltrykker hjem-knapp er det bare Talefunksjon som kommer opp. Vil det spare strøm å ta av apps?

Lenke til kommentar

Runkeeper bruker vel GPS-brikken i telefonen, og den er rimelig strømtørst.

Ikke rart batteriet gikk tomt fort.

Min Mio GPS har kun to timers batteritid som et eksempel.

 

Det vil ikke spare strøm å tvangsavslutte apps, men det høres ut som du har slettet apps fra hjemskjermen, og da er de borte fra telefonen.

 

Du kan laste de ned på nytt, eller synkronisere telefonen i iTunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...