Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Da er min telefon sendt. Hvor lang tid gikk det før dere fikk telefonen?

Umulig å komme med noe pålitelig svar i disse dager. En pakke fra Apple kom på to dager denne uken, en annen har brukt fire dager på å ligge på to av TNTs lager i Nederland og Belgia.

 

Har ikke noe smarttelefon selv enda så jeg kan ikke si det for sikkert, men det jeg VET er at Spotify har Offline modus (med Spotify Premium ja) og da bruker man jo ikke noe nett (flere kamerater av meg bruker dette).

Spotify Offline funker fint så lenge man har planlagt hva man skal høre på. Problemet kommer ikke før du sitter på toget og innser at du høre på Captain Beefhearts «Safe as milk». Og noe av fordelen med å leve i fremtiden er at vi kan velge å høre på Captain Beefheart også når vi sitter på toget, uten å ha planlagt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som opplever at mobildata-opplegget ikke virker etter at jeg man har oppdatert til iOS 5 på iPhone 4?

 

Virket helt frem til jeg oppdaterte. Det var ikke jeg som fikk det til å virke første gang så mulig jeg må gjøre dette om på nytt, men da hadde det vært flott om noen hadde geleidet meg litt. :)

 

[...]

 

Mobildatanettverk=Vettafaen. Må jeg skrive noe inn her? Står ikke noe på APN, brukernavn eller passord under "mobildata".

 

[...]

 

Jeg later som om jeg har peiling og foreslår at du fyller inn "internet" (uten fnutter) under APN Settings.

Brukernavn/passord blankt

Lenke til kommentar

Noen god norsk versjon kommer ikke på lenge. Den underliggende talegjenkjenningen (fra selskapet Nuance) ligger i norsk utgave langt, langt bak den engelske. I tillegg til det generelle problemet med høye utviklingskostnader for små markeder er det et spesielt problem her: talegjenkjenningen blir bedre etter hvert som erfaringsgrunnlaget til «gjenkjenningsmotoren» stiger, men for små språk vil dette alltid skje ganske sakte.

Lenke til kommentar

da har Iphonen min tatt kvelden - igjen. noen som vet hva som er policy når der skjer 2 ganger?

 

Første gang det skjedde så sa de at de ikke oppdaget feil på den, og at den bare ble restartet, men jeg prøvde selv å restarte den uten hell, hjemknappen+på/av knappen i 60 sekunder, så restarter de den på en annen måte?

Lenke til kommentar

Har Apple svndlet oss? Kjøpte 16GB iPhone(vet det ikke så mye, men bruker ikke den til noe særlig annet enn som telefon og iPod samt ta bilder) og da jeg sjekket "Om", så står det at den bare har en kapasitet på 13,6 GB! Tenkte først at det er det som er ledig, men under står det at 12,3 GB er tilgjengelig...

 

Så er ikke 16 GB iPhone 4S 16 GB allikevel? Eller er det bare jeg som er dum(er teknisk analfabet)?

 

Gikk inn på bruk, og der står det at 1,3 GB er i bruk, og 12,3 ledig. Sist gang jeg sjekket så blir ikke 16-1,3 12,3... Hvorfor reklamerer Apple da for at den har 16 GB? Eller er det sånn at standardprogrammene også tar plass(naturlig nok) og de har bare ikke regnet med dette i 'om' og 'bruk'?

Endret av slettet II
Lenke til kommentar

Er det noen begrensninger med Spotify i offline mode (bortsett fra lagringskapasitet)?

I tillegg til telefonens lagringskapasitet har det i alle fall tidligere vært en begrensning på antall sanger, mener å huske denne var 3333. Så du har plass til en del.

Endret av Euklid
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...