Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Selv "Finn min iphone" er ikke mer nøyaktig en GPSen som fort kan slingre med flere adressers mellomrom og til tider helt andre veier enn der man er. Sjelden den treffer akkurat der telefonen er når jeg har testet. Utendørs eller i frontruta på bil får GPS bedre signaler og derfor fungere den greit til navigasjon.

 

Mobilsporing "for alle" har vært mulig omtrentlig de siste ti årene da jeg selv på min eldgamle nokia i 2002/2003 kunne se hvor tyvene av telefonen befant seg omtrentlig med telefonen. Dette var da mer avansert sporing enn politisentralen i Oslo selv kunne bidra med.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overføre via sim er jo en enkel måte.

 

Er vel ikke mange som får plass til alle kontaktene sine på sim-kortet. Vet ikke hvor mange det er plass til på dagens sim-kort men tror ikke det er så kjempemange.

 

Selv om du ikke har plass til så mange på ditt sim-kort, så kan du fint overføre flere tusen kontakter via det på rimelig kort tid ,)

 

 

Har for øvrig plass til 500 kontakter på mitt sim-kort.

Lenke til kommentar

Til de som var interesserte i forskjellene på levingstid: Min hvite 64GB klargjøres nå for sending mens den hvite 32GB´en enda behandles for sending.

 

Jeg har aldri overskredet maks antallet kontakter på ett SIM-kort. Nå sletter jeg gamle kontakter og nummere jeg ikke lenger trenger relativt ofte da, men kanskje noen har behov for flere hundre nummere.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Bestilte min kvite 32gb 24. okt og den begynte som "Klargjøres til sending" i går kveld.

Såvidt eg veit har de nye simkortene til Telenor plass til ca 250 kontakter, mulig det har utvida seg.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Eg forhåndsbestilte min hos netcom. Fikk den samme dag som lanseringen. De sendte den ut dagen før lansering. :) 64GB

Etter en ukes bruk nesten, så er eg veldig fornøyd. Batteriet er ikke noe problem på min. Når eg la meg i går kveld var det på 97%, når eg våknet var det fortsatt på 97%. Nu er kl nesten 19 og eg har fortsatt 58% igjen, med mye bruk. Har hatt 2 smarttelefoner før, SE X2 og Galaxy S2, vil si alle tre stiller likt på batteritid etter hvordan eg bruker telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...