Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en veldig grei måte å overføre kontakter fra en Nokia X6 til iPhone? :)

 

Er ikke så kjent med Nokia, men de har helt sikkert et program som kan synkronisere Nokia telefonen med Outlook, og så er det bare å sette opp synkronisering med Outlook i iTunes og bam, du har alle kontaktene! Det var i allefall sånn jeg gjorde da jeg overførte kontaktene fra min SE W810i til min iPhone 4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått et lite "problem", men det er ikke relatert til telefonen..

 

Fikk i dag igjen en melding fra en jeg kjenner med spørsmål om hva jeg gjorde på *adresse* igjen..

Dette er ikke første gangen, men jeg vet at ikke personen kan ha sett meg da h*n dro 60 mil nordover i går og ikke kommer tilbake før om en god stund..

Det er som sagt ikke første gangen dette skjer, og sist gang så skjønte jeg at hu må ha et sinnsykt kontaktnettverk, eller en mulighet til å finn ut hvor jeg er :p

Sist var jeg i kragerø, og jeg bor i skien..

 

Eneste som er felles når jeg får disse meldingene er at jeg er i umiddelbar nærhet av bilen og telefonen min.

Er det muligheter for at h*n kan spore meg på noen måte med hjelp av telefonen?

Lenke til kommentar

Eneste som er felles når jeg får disse meldingene er at jeg er i umiddelbar nærhet av bilen og telefonen min.

Er det muligheter for at h*n kan spore meg på noen måte med hjelp av telefonen?

Du har vel ikke vært på facebook? Da kommer det vel gjerne opp "nær x" (x = sted) hvis man lager en status eller noe lignende. Hvis du spør personen som sender disse meldingene om hvordan h*n visste det, hva svarer personen da?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvem "vi" er, men jeg ville jo ikke kasta et sim-kort før jeg hadde testa det andre uansett..

 

Spørsmålet er stilt fordi jeg har betalt mobilbruk av jobben og vil bruke det anonnementet,

Spm 2: noen som vet hvor lang leveringstid det er på 4s via telenor fra "vi" bestiller?

Lenke til kommentar

Spørsmålet er stilt fordi jeg har betalt mobilbruk av jobben og vil bruke det anonnementet,

Spm 2: noen som vet hvor lang leveringstid det er på 4s via telenor fra "vi" bestiller?

Jeg bestilte fra Telenor den 28. oktober, som var en fredag. Var nesten helt først i køen. På grunn av at helga var i gang da de begynte å bekrefte bestillingene, ble telefonen først sendt på mandag. Ser at den nå i dag var i Bergen, så jeg får den nok i morgen.

 

Hvor lang tid det tar før du får telefonen din avhenger hvor du er i køen, og om de har det på lager. Mitt mikro-sim kom på mandag, tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Eneste som er felles når jeg får disse meldingene er at jeg er i umiddelbar nærhet av bilen og telefonen min.

Er det muligheter for at h*n kan spore meg på noen måte med hjelp av telefonen?

Du har vel ikke vært på facebook? Da kommer det vel gjerne opp "nær x" (x = sted) hvis man lager en status eller noe lignende. Hvis du spør personen som sender disse meldingene om hvordan h*n visste det, hva svarer personen da?

 

Det er på nøyaktig adresse, og jeg har ikke brukt tryneboka når jeg har vært der..?

Har hørt om mobilsporing for alle, ikke bare politiet mer, er dette noe som kan stemmer? :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Telenor den 28. oktober, som var en fredag. Var nesten helt først i køen. På grunn av at helga var i gang da de begynte å bekrefte bestillingene, ble telefonen først sendt på mandag. Ser at den nå i dag var i Bergen, så jeg får den nok i morgen.

 

Hvor lang tid det tar før du får telefonen din avhenger hvor du er i køen, og om de har det på lager. Mitt mikro-sim kom på mandag, tror jeg. :)

 

Takk! Jeg har fått mail fra Telenor om at jeg har 24 timer på å bestille telefonen, så regner med at jeg da kan få den i løpet av neste uke :) Var det "på døren" leveranse?

Lenke til kommentar

Eneste som er felles når jeg får disse meldingene er at jeg er i umiddelbar nærhet av bilen og telefonen min.

Er det muligheter for at h*n kan spore meg på noen måte med hjelp av telefonen?

Du har vel ikke vært på facebook? Da kommer det vel gjerne opp "nær x" (x = sted) hvis man lager en status eller noe lignende. Hvis du spør personen som sender disse meldingene om hvordan h*n visste det, hva svarer personen da?

 

Det er på nøyaktig adresse, og jeg har ikke brukt tryneboka når jeg har vært der..?

Har hørt om mobilsporing for alle, ikke bare politiet mer, er dette noe som kan stemmer? :p

 

Aktivert "Finn min iPhone" og han kjenner passordet til apple kontoen din ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...