Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Netcom har 32gb inne for øyeblikket.

 

Det er godt mulig, men jeg er ikke into selvskading. :)

 

Om du ombestemmer deg angående selvskading kan du få ta over min reservasjon hos djuice, der man betaler 25 kroner for at noen skal fortelle deg at de ikke aner når de får inn noe som helst.

Lenke til kommentar

oplayer tor jeg det var et som heter, samt xyplayer, men fungerer ikke veldig optimalt. VLC skal være på vei tror jeg også ;)

 

 

Hvordan flytter jeg filene inn på iphone 4. Det står at jeg bare skal trykke på app i itunes som er nyere enn 9.1 (jeg har 10). Men det kommer ikke om fil deling som det er vist i beskrivelsen.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Dette har kanskje blitt svart på før, men jeg lurer på om det er mulig å kjøpe iPhone i UK (siden jeg bor her), aktivere norsk tastatur, men beholde engelsk språk?

 

Jeg går bare å venter på at bankkonten min skal aktiveres og VISA-kortet dumpe i postkassa før jeg stikker ned til 3 Store og handler mitt første Apple-produkt.

Lenke til kommentar

Dette har kanskje blitt svart på før, men jeg lurer på om det er mulig å kjøpe iPhone i UK (siden jeg bor her), aktivere norsk tastatur, men beholde engelsk språk?

 

Jeg går bare å venter på at bankkonten min skal aktiveres og VISA-kortet dumpe i postkassa før jeg stikker ned til 3 Store og handler mitt første Apple-produkt.

 

Det går. Jeg kan ihvertfall ta norsk tastatur og engelsk språk.

Lenke til kommentar

Finnes det noe programmer som gjør at du kan se avi og mkv filer?

 

Anbefaler CineXPlayer som nettopp ble sluppet til iPhone eller OPlayer. Begge to har taklet alt jeg har prøvd av avi-filer (ikke testet HD-oppløsninger). Desverre takler de ikke å spille av mkv i HD (720P, ikke prøvd 1080P), det vil si at filene spiller av, men bildet henger etter lyden slik at det blir ubrukelig å se på.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt en iPhone 4 nå, siden jeg klarte å miste telefonen på byen. Så for å ikke gjenta igjen har jeg tenkt å forsikre den. Men åssen forsikring dekker både skader og tyveri?

 

Du kan tegne en egen verdiforsikring som dekker slikt. Koster ikke så mye, og har en egenandel på rundt 500,- i tilfelle du mister den, den knuses etc. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...