Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm. Jeg har noen BT-headset som jeg prøver å koble til telefonen. Telefonen finner dem, og kobler til, men jeg får bare telefonlyd via BT, ikke musikk. Sånn var det vel før OS 4 kom, men jeg trodde den skulle sende lyden fra musikk, Spotify osv. via BT også nå. Det fungerer i alle fall helt greit med min iPod Touch med OS 4. Jeg finner ingen innstillinger som kontrollerer dette.

 

Tidligere i tråden spørres det også om hvordan telefonen gjøres søkbar, fordi det står "ikke søkbar" på BT-siden. Vel - hos meg står det at telefonen er søkbar, mens tilsvarende på iPoden står det "ikke søkbar". Det må da være noe som styrer dette, men hvor?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hmmm. Jeg har noen BT-headset som jeg prøver å koble til telefonen. Telefonen finner dem, og kobler til, men jeg får bare telefonlyd via BT, ikke musikk. Sånn var det vel før OS 4 kom, men jeg trodde den skulle sende lyden fra musikk, Spotify osv. via BT også nå. Det fungerer i alle fall helt greit med min iPod Touch med OS 4. Jeg finner ingen innstillinger som kontrollerer dette.

For at du skal kunne sende musikk over Bluetooth må headsetet ditt støtte Bluetooth profilen Advanced Audio Distribution Profile også kjent som A2DP. iOS har støttet dette siden versjon 3.0...

Lenke til kommentar
Raptor' date='26. september 2010 - 13:12' timestamp='1285503157' post='16257643']

For at du skal kunne sende musikk over Bluetooth må headsetet ditt støtte Bluetooth profilen Advanced Audio Distribution Profile også kjent som A2DP. iOS har støttet dette siden versjon 3.0...

 

Skal vi se - Jo, SE HBH-DS205 støtter A2DP, så det skal være i orden. Som sagt, samtlige headset fungerer prikkfritt med iPodens OS 4.0 - iPhonen har 4.1 (eller var det 4.01?). Stemmer sikkert at det har fungert med 3.0 også, for Touchen har jeg vel alltid fått til, men jeg mener at min iPhone 3G var som denne, altså at den bare funka med samtaler.

 

Men altså, dette med at den ene har teksten "søkbar" og den andre "ikke søkbar" mer enn indikerer at det er en innstilling som gjør mer enn å skru BT av og på, kjenner du til dette?

Lenke til kommentar

Ang lys sensoren som noen lurte på noen sider tilbake. Fant akkurat ut at den regulerer lysstyrken kun når tlf går fra da skjermen er av til den slås på, altså fra lock screen til bruk. Det var ihvertfall noe jeg ikke viste, da de forrige tlf mine regulerte lysstyrken så å hele tiden :p

Lenke til kommentar

Det kan være at det headsettet presenterer seg kun som et blåtann handsfreesett på iPhone, men på iPod presenterer det seg som blåtannhodelefoner da ipod ikke har ringemulighet.

 

Det høres rimelig ut ja, og når jeg kobler headsettet til android-telefonen min, der jeg ikke har hatt problemer tidligere, så sier også den at headsettet er koblet til med telefonlyd, og ikke media. Da er jeg i det minste kommet ett skritt videre, selv om problemet fortsatt ikke er løst. Noe har låst medialyden på BT-hodetelefonene, men hva vet jeg ennå ikke.

Lenke til kommentar

Det var ikke mye data, gitt. Og langt under en eventuell grense vil jeg tro :)

 

Testet akkurat på min og fikk 1,57Mbps ned og 0,25Mps opp med 218ms ping.

 

Jeg har Telenor, og det har vel Djuice også?

 

Edit: Pokkers skriveleifer :)

 

 

er det ett app dere bruker for å teste hastigheten?

Lenke til kommentar

Æsj! Nå har jeg fått mine første riper i glasset bak på telefonen. De er ikke store, men fortsatt ikke så pene. Heldighvis er det ikke på skjermen..jeg har prøvd å sette på beskyttelse, men uten hell...

 

Jeg har fått noen riper på baksiden hvor den ikke har dette gorillaglasset som er på forsiden, men herre jens, dette er jo en mobiltelefon og ikke en 50" stasjonær plasma.

 

Gir blanke f. i om man får riper på en bruksvare som dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...