Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke merket disse problemene og hvordan kan man være helt sikker på at grafikk på skjermen representerer de faktiske signalforhold.

 

Det er en youtubevideo, ta det for det den er.

 

Consumerreports konkluderte med at samtlige iphone 4 hadde denne feilen, så et par anekdotiske "Jeg har ikke dette problemet" uten forankring i serienummer eller noe annet hardwaremessig er rimelig verdiløst. Selv merker jeg ingenting til tyngdekraften, og bare svever rundt i rommet samtidig som jeg skriver dette. Jeg klarte framprovosere problemet på to slike telefoner bare ved å holde lillefingeren på "sweet spot"

 

Stakkars folk som skal kjøpe disse telefonene på bruktmarkedet sier jeg bare, med mindre denne uke 35 greia holder stikk.

Nei, man trenger ikke ha problemet selv om alle telefoner før u35/10 skulle ha denne designsvakheten (ikke feil). Det er også avhengig av hvor sterke signaler du her der du befinner deg. Min faller så og si aldri under 3 når jeg forsøker å fremprovosere problemet.

Stoler ikke helt på dine vurderinger når jeg leser hva du skriver.

 

Chicco:

Hvem? :)

Han karen i YT viden

Lenke til kommentar

Det eneste du trenger for å ta av dekselet er riktig bits. Jeg tror det er torx, men har ikke sett noen så små noe sted enda.

Får du ut skruene er det bare å skyve dekselet et par millimeter opp og løfte det av.

 

Hvorfor skal du ha tak i batteriet, forresten?

Er det så enkelt visst jeg bare får ut skruene? Då får jeg prøve å få tak i det. Skal tape batteriet mot stråling :)

Lenke til kommentar

Det eneste du trenger for å ta av dekselet er riktig bits. Jeg tror det er torx, men har ikke sett noen så små noe sted enda.

Får du ut skruene er det bare å skyve dekselet et par millimeter opp og løfte det av.

 

Hvorfor skal du ha tak i batteriet, forresten?

Er det så enkelt visst jeg bare får ut skruene? Då får jeg prøve å få tak i det. Skal tape batteriet mot stråling :)

 

 

Ehh tape batteriet mot stråling? Hva slags stråling snakker du om? Et batteri sender ikke ut stråling, ei er det spesielt følsomt ovenfor stråling. Med mindre det er snakk om direkte helsefarlig stråling, men da bør man ikke bruke mobilen der i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Jeg mener at jeg leste et sted at man ved et Djuice abnm får 220kb/s. Dette må da være bullshit? Eller er det pga. dårlig signalstyrke fra Phonen? iPhonen min er jo fullstendig ubrukelig om man ikke er tilkoblet Wi-Fi.

Netcom og Telenor begrenser hastigheten når man overtstiger et visst forbruk pr. måned. Kanskje det du leste refererte til det?

Lenke til kommentar

Jeg mener at jeg leste et sted at man ved et Djuice abnm får 220kb/s. Dette må da være bullshit? Eller er det pga. dårlig signalstyrke fra Phonen? iPhonen min er jo fullstendig ubrukelig om man ikke er tilkoblet Wi-Fi.

Netcom og Telenor begrenser hastigheten når man overtstiger et visst forbruk pr. måned. Kanskje det du leste refererte til det?

Kan ikke stemme da jeg fikk iPhone for én uke siden og har kun brukt Wi-Fi hittil.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Typisk hastighet for mottak av data med GPRS ligger på ca 20-40 kbit/s.

Typisk hastighet for sending av data med GPRS ligger på ca 10 kbit/s.

Tilsvarende hastigheter for EDGE ved mottak av data vil være henholdsvis 100-200 kbit/s og 50-100 kbit/s sending av data. For 3G vil hastigheten være 250-350 kbit/s ved mottak og ca 60 kbit/s ved sending av data.

Med vårt dekningskart kan du selv sjekke hvilken dataoverføring som er tilgjengelig der du befinner deg.

 

 

Hvorfor er det dårligere innendørsdekning på 3G sammenlignet med GSM?

Dette er fordi 3G-signalene ligger på en mye høyere frekvens enn det GSM gjør. Signalene blir derfor mer følsome for forstyrrelser og hindringer. Med hindringer mener vi for eksempel murbygg, kjellere eller store glassflater.

Lenke til kommentar

Jeg ser regnbuestriper kun når det er mye fettflekker på skjermen, med invisible shield fra zagg.

Men ikke når den er helt clean osv?

 

Nope, når den er clean så ser du ikke forskjell med eller uten, altså på selve displayet. Du klarer lett å se shielden liksom :p ja du skjønner sikkert hva jeg mener ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...