Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Da ble det iPhone 4 på meg også gitt. Når jeg kjøpte den (igår) fikk jeg ikke med noe beskyttelse til telefonen. Hun dama i kasse spurte om jeg ville ha det, men jeg visste ikke at det var gratis? Uansett, jeg har bestilt meg et sånn deksel gjennom denne kampanjen til apple.

 

Det jeg egentlig lurer på er om det er noen lett måte å få overført kontakter, tekstmeldinger og bilder/video fra min gamle telefon. Hadde en SE J105i før jeg kjøpte iPhone nå. Har lest litt rundt for å prøve å finne ut av dette, kom over en kar som sa man måtte bruke adressebok via windows, greit nok det, men problemet er at ikke har noe kabel for å få koblet SE'n min opp til pcen. Noen som vet om dette går ann å gjøres trådløst?

Det er ikke gratis der og da. Men hvis du kjøpte en Bumper (merk) så vil du ha muligheten til å få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg egentlig lurer på er om det er noen lett måte å få overført kontakter, tekstmeldinger og bilder/video fra min gamle telefon. Hadde en SE J105i før jeg kjøpte iPhone nå. Har lest litt rundt for å prøve å finne ut av dette, kom over en kar som sa man måtte bruke adressebok via windows, greit nok det, men problemet er at ikke har noe kabel for å få koblet SE'n min opp til pcen. Noen som vet om dette går ann å gjøres trådløst?

 

Løste problemet! Det var faktisk så primitivt at jeg bare la iPhone simkortet mitt i den gamle telefonen og "prøvde" å treffe kontaktpunktene på telefonen med simkortet. Jammen gikk det ikke også. Kopierte derheter kontaktene over til simkortet, og vips :)

Jeg får vel bare fikse meg en minnekortleser til bildene/videoene og meldingene :)

Lenke til kommentar

Er uansett mange år siden folk flest skrev ut mobiltelefonnummer på den måten.

Ikke overdriv nå. ;)

 

Når det er sagt så skal du selvsagt få gjøre som du vil, men jeg tror ikke det er mulig å oppnå det du ønsker uten å ty til metoder som den Blunderguff beskriver. Om dette får følger for andre innstillinger er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Du tenker nå på under innstillinger--> e-post, kontakter... --> exchange? Går jeg inn der og slår av kontakter får jeg beskjed om at kontaktene vil slettes fra tlf...

Ja, var desverre det jeg tenkte.. Var ikke klar over at den måtte slette kontaktene da.

 

Japp, kjip det:/ men det finnes ingen måte å låse all mobildata på, men beholde muligheten for å ihvertfall motta MMS? Det å sende er jo ikke så farlig, da jeg bare kan aktivere mobildata når jeg skal sende. Men er litt værre å aktivere det når du skal motta MMS da du ikke vet når du får MMS :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...