Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Jeg bruker gmail som standard epost (og eneste epost), har konfigurert slik at meldingen blir lest inn via epost klienten til 3GS, men i det siste har jeg hatt problemer med å lese meldingen. Dvs at telefonen laster inn meldingene og de vises i oversikten, og jeg kan lese første del av meldingen i forhåndsvisning, men når jeg trykker på ønsket melding vil den ikke laste meldingen. Dvs at headingen kan ses men ikke meldingsinnholder hvor skjermen kun er hvit.

 

Jeg har ingen problemer med å lese eposten på pc. Er det noen som kjenner igjen problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg bestille en iPhone 4 fra netcom med Supertalk feks. og så gjøre noe slik at jeg kan bruke et annet abonnement?

Ja, du kan bryte abonnementet. Merk at dette ofte koster mer enn å la abonnementet løpe ut året.

a) Kjøper hos forhandler; Be dem ringe inn å fjerne operatørsperre.

b) Du kjøper online; Ring inn til operatør og spør om de kan fjerne sperren.

 

Om du velger a eller b, så vil koden ble sendt til iTunes. Så du kobler telefonen til iTunes, syncer og deretter er telefonen låst opp (du får en liten melding på skjermen).

 

 

Forøvrig, driver for tiden med mye apple- kurs på nettet (såkalt ASTO). Må si jeg er overasket over hvor mange muligheter telefonen har for å integrere med jobben. Det er uendelig med muligheter med restriksjoner, spesialprogrammer og diverse som kan konfigureres.

Lenke til kommentar

Kan jeg bestille en iPhone 4 fra netcom med Supertalk feks. og så gjøre noe slik at jeg kan bruke et annet abonnement?

Ja, du kan bryte abonnementet. Merk at dette ofte koster mer enn å la abonnementet løpe ut året.

a) Kjøper hos forhandler; Be dem ringe inn å fjerne operatørsperre.

b) Du kjøper online; Ring inn til operatør og spør om de kan fjerne sperren.

 

Om du velger a eller b, så vil koden ble sendt til iTunes. Så du kobler telefonen til iTunes, syncer og deretter er telefonen låst opp (du får en liten melding på skjermen).

 

 

Forøvrig, driver for tiden med mye apple- kurs på nettet (såkalt ASTO). Må si jeg er overasket over hvor mange muligheter telefonen har for å integrere med jobben. Det er uendelig med muligheter med restriksjoner, spesialprogrammer og diverse som kan konfigureres.

Takk for svar :)

 

Har et til spørsmål, når det gjelder microsim så har jeg hørt at man kan klippe et vanlig simkort hos telebutikker. Vet noen noe om dette, eventuelt hvilke butikker?

Lenke til kommentar

Kjøpte min på expert

32 gb for 3690 og 175 kr i måneden (djuice) i 1 år. det blir det samme som apple.no

 

Jg bruker ludo abbonementet mitt.

Kan man ikke ta disse tingene i kjøp tråden. Det er fullstendig uinteresant å høre om hvor mange som kjøpte telefonen med djuice abbonement før prisen steg (feilprising), eller om du kjøpte den på plata til halve prisen.

 

Det samme med tilgjengelighet. Over i kjøpstråden.

 

Og til de hundre som spør om mikrosim i denne tråden:

Tips: benytt søkefeltet "søk i emne", tast inn "mikrosim", trykk "ok" og les noen av postene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...