Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Jeg kommer hele tiden borti den lydløs knappen mens jeg snakker i telefonen. Veldig irriterende!! Noen tips til hvordan jeg kan unngå dette? Kan man fjerne disse valgene fra skjermen?

Edit: Leste feil! Sorry!

Endret av Slettet+981723478
Lenke til kommentar

Jeg kommer hele tiden borti den lydløs knappen mens jeg snakker i telefonen. Veldig irriterende!! Noen tips til hvordan jeg kan unngå dette? Kan man fjerne disse valgene fra skjermen?

4.0.x eller 4.1? iPhone 4 har problemer med nærhetssensoren, men problemet er mindre i 4.1 enn 4.0.x. For å svare på spørsmålet, nei, du kan ikke fjerne disse valgene.

 

@Skrujernet: Slik jeg har forstått det er de like klare, men at ultra-oleophobic var mer motstandsdyktig overfor fingeravtrykk/smuss. Crystal Clear er vel litt tykkere ja?

 

@MajorDiesel: Tror du misforstår, er snakk om de knappene som vises på skjermen under telefonsamtaler.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Jeg bruker invisible shield fra zagg. Skjermen virker ikke dårligere på noen som helst måte mtp sensitivity. Noe som var smålig plagsomt til å begynne med var at den var noe mindre "glatt" så når en dro fingrene over ( for eks skulle spille flight controll) så "hakket" fingrene liksom bortover... Men det gikk seg til etter et par dager :)

 

Utenom det så merker jeg knapt at den sitter på når jeg bruker den til vanlig... Ser den selvfølgelig veldig lett i lys, noe som imo ødelegger noe av desigen, men går heller for dette enn en stygg case eller uten beskyttelse.

Lenke til kommentar

Jeg kommer hele tiden borti den lydløs knappen mens jeg snakker i telefonen. Veldig irriterende!! Noen tips til hvordan jeg kan unngå dette? Kan man fjerne disse valgene fra skjermen?

Hvilken knapp?

 

Det høres heller ut som du snakker om at du kommer borti noe på skjermen. Trykk på knappen på toppen for å låse skjermen mens du snakker. Har nevnt dette før i tråden og gjør det selv, dermed slapp jeg også unna sensor problemene som noen ganger dukket opp.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kommer hele tiden borti den lydløs knappen mens jeg snakker i telefonen. Veldig irriterende!! Noen tips til hvordan jeg kan unngå dette? Kan man fjerne disse valgene fra skjermen?

Hvilken knapp?

 

Det høres heller ut som du snakker om at du kommer borti noe på skjermen. Trykk på knappen på toppen for å låse skjermen mens du snakker. Har nevnt dette før i tråden og gjør det selv, dermed slapp jeg også unna sensor problemene som noen ganger dukket opp.

 

Er nok det han mener ja, tydligvis fungere ikke den sensoren godt for han :/

for meg har den fungert perfekt fra dag en så har ingen tips å komme med, men ditt tips virker jo fornufitg dog noe tungvint... CIder, du kan jo prøve å oppdatere til nyeste versjon av iOS, kan hende det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...