Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må jeg etter at jeg la inn en Exchange konto taste inn en 4 sifferet kode hver gang jeg skal inn på telefonen igjen??

Kanskje eieren av Exchange-serveren har satt som policy at alle mobile enheter skal være 'låst' på denne måten?

 

Det er vanlig at bedrifter gjør det, for dersom uvedkommende får tak i telefonen din vil de ha tilgang til din Inbox, Calendar, Contacts & Tasks, og der ligger det ofte mye informasjon som bedriftene gjerne vil holde for seg selv. Informasjon som gjerne er en liten gullgruve for noen som ønsker å drive med litt social engineering ...

Lenke til kommentar

Hmm... Hvordan skal egentlig lyssensiren virke? Har aktivert den men er jo alltid samme lysstyrke. Prøvd å flytte på den slidern og da blir jo lysstyrken endret, men telefonen reagerer ikke på om det er mørkt eller lyst i rommet.

 

Fungerer hos meg, blir noe mørkere og lysere etter lysstyrken i omgivelsene. Men den blir aldri 100% lys eller 100% mørk da... Virker som om den holder seg til et lite området rundt der du har satt lystyrken

 

Edit: dobbel quote og svar :s

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Savner et par ting fra min gamle Android-telefon:

 

- Muligheten til å lage personlige lydprofiler.

 

- Kalender med månedsoversikt hvor man får opp i hver rute hva man skal gjøre. (Kjenner til ukes-appen).

 

 

Og om noen kjenner til en VoiceRecorder som tar opp i MP3 og ikke standard lydformat som er på iPhone sin innebygde lydopptak.

 

Finnes dette?

Lenke til kommentar
Og om noen kjenner til en VoiceRecorder som tar opp i MP3 og ikke standard lydformat som er på iPhone sin innebygde lydopptak.

 

Finnes dette?

Søkte litt i App Store, og det ser ut til at voiceNote tilbyr dette:

 

Description

*********************************

voiceNote is the ONLY voice recorder for the iPhone that supports the MP3 format!

 

Stop wasting valuable space on your iPhone with uncompressed WAV files or making AIFF files your friends can't listen to. voiceNote's MP3s save space and work everywhere!

*********************************

Lenke til kommentar

Jeg kjører da iPhone mot både gmail(alt) og exchange uten noe ekstra dill. Den kombinerer også kalendere som er veldig praktisk.

 

Styres dette via exchange på telefonen? Slik at du satte det opp en gang og ikke trenger å tenke på det mer?

Spørs litt hva du mener, men jeg satt det kun opp og bare bruker det uten å gjøre noe mer. Jeg bruker gmail profilen på telefonen til gmail, men vet man kan bruke exchange/activesync for ekstra funksjonalitet mot gmail også.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...