Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Trenger vi en ny poll? Er det ikke "Gutta fra Calcutta" som er så usikre på sine valg at de må forpeste alle iPhone tråder? Er det noen her som tar dem seriøst? Er det overhodet noen her som bryr seg om hva de måtte mene? Eller trenger vi noen poll for å vise at vi er fornøyd? Tviler på det... ;) [/font][/size]

 

Bytt ut pollen, om trådstarter finner tiden til å varsle en moderator. Blir for dumt at desiregjengen, som er den største, yngste og sinteste* demografien her på underforumet skal bestemme hva pollen viser.

 

 

 

 

 

*De er sinte fordi HTC har avspist dem med billige SLCD panel istedet for amoled uten at det har ført til prisreduksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor' date='13. september 2010 - 19:14' timestamp='1284398074' post='16202979']

Jeg stemmer for en ny poll som ikke er anonym.

Helt enig!

Det var en stund antallet personer som var missfornøyd med sin iPhone 4 var høyere enn antallet personer som hadde en iPhone 4...

 

Det er mange her på forumet som har et ganske irrasjonelt hat til Apple/iPhone som sikkert har svart nei selv om de aldri har eid en iPhone 4... :)

 

Tror du har rett i at "Kara fra Sahara" har droppet innom og avgitt sine stemmer, men vi trenger vel strengt tatt ikke ta oss så fryktelig nær av det. De må få lov til å gjøre som de vil og uten at det bryr oss...

 

Trenger vi en ny poll? Er det ikke "Gutta fra Calcutta" som er så usikre på sine valg at de må forpeste alle iPhone tråder? Er det noen her som tar dem seriøst? Er det overhodet noen her som bryr seg om hva de måtte mene? Eller trenger vi noen poll for å vise at vi er fornøyd? Tviler på det... ;)

 

Sett fra en annen side. Hva om det kommer en kar innom forumet ser pollen og det hjelper han med å avgjøre at han ikke vil gå for iphone 4 pga "det er så mange som er missfornøyde"?

Lenke til kommentar

Over til en annen sak, iStudiez pro: er det mulig å få frem ukesvisning på kalenderen? eller er det bar mulig å se dagen i dag og mnd? I innstillinger finner en jo en fane for ukevisning med valg for å vise ukenr... Men finner ikke noe sted hvor en kan faktisk vise kalenderen uke for uke...

Lenke til kommentar

Når det gjelder pollen:

 

Den "beste" løsningen er om trådstarter selv sletter pollen, og hvis han ønsker en ny, oppretter den på nytt. På denne måten slipper dere å bli beskyldt for å få en moderator til å redigere den (ja, det er teknisk mulig å manuelt redigere stemmene), og trådstarter beholder full kontroll.

Lenke til kommentar

Ang GameCenter; jeg lastet ned "Farm Story" (gratis møkkaspill) bare for å teste det, men det legger seg ute blandt alle de andre applikasjonene og når jeg går på "Games" finner jeg det ikke der heller. Inne på min profil står det også 0 på prestasjoner.

 

Hvordan vet jeg hvilke spill jeg har som er kompatible med GameCenter hvis ikke de er å finne i "games". Og når vet jeg at jeg har fått et prestasjonspoeng?

Lenke til kommentar

Spillene legger seg ute blant applikasjonene uansett, du starter spillet på vanlig måte, ikke gjennom Game Center. Det kommer opp en melding i spillet når du har fått en achievement. Vet ikke om det er slik i alle spill, men i Flight Control kan du også se liste over alle achievements slik at du vet hva du skal gjøre for å oppnå en achievement. Jeg har bare Flight Control av Game Center-spill og kan ikke snakke for andre, men under "Games" i Game Center vises hvert fall Flight Control og hvor mange achievements jeg har, og så kan jeg gå trykke inn på spillets side i Game Center for mer informasjon om leaderborards, venner, osv.

Lenke til kommentar

Over til en annen sak, iStudiez pro: er det mulig å få frem ukesvisning på kalenderen? eller er det bar mulig å se dagen i dag og mnd? I innstillinger finner en jo en fane for ukevisning med valg for å vise ukenr... Men finner ikke noe sted hvor en kan faktisk vise kalenderen uke for uke...

Tror det blir ukesvisning hvis du snur iPhonen 90 grader.

Lenke til kommentar

Over til en annen sak, iStudiez pro: er det mulig å få frem ukesvisning på kalenderen? eller er det bar mulig å se dagen i dag og mnd? I innstillinger finner en jo en fane for ukevisning med valg for å vise ukenr... Men finner ikke noe sted hvor en kan faktisk vise kalenderen uke for uke...

Tror det blir ukesvisning hvis du snur iPhonen 90 grader.

Dette stemmer da ikke? Er det noen hensikt å poste ting man tror og ikke vet?

Lenke til kommentar
Hvordan vet jeg hvilke spill jeg har som er kompatible med GameCenter hvis ikke de er å finne i "games".

Start "App Store"-appen på telefonen din, gå inn på "Featured", så velger du "Game Center"-kategorien (øverst på siden under "New"). Der finner du en oversikt over spill som støtter Game Center, så kan du se om du har noen av de som er listet opp der. :)

 

Man finner vel tilsvarende oversikt i iTunes også regner jeg med, har kun brukt den på telefonen selv.

Lenke til kommentar

Over til en annen sak, iStudiez pro: er det mulig å få frem ukesvisning på kalenderen? eller er det bar mulig å se dagen i dag og mnd? I innstillinger finner en jo en fane for ukevisning med valg for å vise ukenr... Men finner ikke noe sted hvor en kan faktisk vise kalenderen uke for uke...

Tror det blir ukesvisning hvis du snur iPhonen 90 grader.

Dette stemmer da ikke? Er det noen hensikt å poste ting man tror og ikke vet?

 

Det funker fint her..

Lenke til kommentar

Spillene legger seg ute blant applikasjonene uansett, du starter spillet på vanlig måte, ikke gjennom Game Center. Det kommer opp en melding i spillet når du har fått en achievement. Vet ikke om det er slik i alle spill, men i Flight Control kan du også se liste over alle achievements slik at du vet hva du skal gjøre for å oppnå en achievement. Jeg har bare Flight Control av Game Center-spill og kan ikke snakke for andre, men under "Games" i Game Center vises hvert fall Flight Control og hvor mange achievements jeg har, og så kan jeg gå trykke inn på spillets side i Game Center for mer informasjon om leaderborards, venner, osv.

 

Ok, skjønner. Vet du hvordan Flight Control er i forhold til AirMadness? Liker sånne flyspill, men valgte AirMadness fremfor Flight Control. Er det verdt de 6 kr det koster? :p

Lenke til kommentar

Spillene legger seg ute blant applikasjonene uansett, du starter spillet på vanlig måte, ikke gjennom Game Center. Det kommer opp en melding i spillet når du har fått en achievement. Vet ikke om det er slik i alle spill, men i Flight Control kan du også se liste over alle achievements slik at du vet hva du skal gjøre for å oppnå en achievement. Jeg har bare Flight Control av Game Center-spill og kan ikke snakke for andre, men under "Games" i Game Center vises hvert fall Flight Control og hvor mange achievements jeg har, og så kan jeg gå trykke inn på spillets side i Game Center for mer informasjon om leaderborards, venner, osv.

Ok, skjønner. Vet du hvordan Flight Control er i forhold til AirMadness? Liker sånne flyspill, men valgte AirMadness fremfor Flight Control. Er det verdt de 6 kr det koster? :p

Flight Control er verdt pengene og mere til. Et av de beste spillene jeg har prøvd til iPhone! Og det ble enda bedre med oppdateringen med achievements. Neste oppdatering skal det visstnok også komme flere flyplasser. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...