Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder yr.no-appen, så var det et problem med korrupte save data eller noe i den duren, dette oppstod i forbindelse med den forrige oppdateringen av appen. Min låste seg til stadighet etter oppdateringen av appen, men når jeg fjernet den fra telefonen og lastet den ned på nytt (med telefonen) slik at savedataene ble fjernet helt og holdent, fungerte det fint etterpå.

 

Edit: La til litt etc.

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Tusen takk iTunes, for at du slettet alle programmene mine fra iPhone, etter at du overførte de til PCen hvor de ikke kan brukes. Takk.

 

Er bare å synkronisere PCen med telefonen din igjen, så ordner det seg.

 

Har akkurat satt opp en ny PC hjemme og opplevde det samme selv. Måtte først overføre programmene fra telefonen til PC, deretter synkronisere alt på nytt fra PC til telefon. Fungerer bra det.

 

Eventuelt så kan du som GDI Raptor sier nedenfor, opprette alt fra en backup...

Endret av Rob Halford
Lenke til kommentar

Hvordan funker det backup opplegget egentlig? Lager itunes backup selv eller? Og hvordan gjenoppretter man tlf fra tidligere backup?

 

edit: ang dropbox: vet ihvertfall det er mulig å dele visse dropbox mapper med andre dropbox brukere, så bør sikkert være mulig å bare dele visse mapper med tlf, men vet ikke hvordan.

eventuelt lage to kontoer ? noe slitsomt da :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Tusen takk iTunes, for at du slettet alle programmene mine fra iPhone, etter at du overførte de til PCen hvor de ikke kan brukes. Takk.

 

Er bare å synkronisere PCen med telefonen din igjen, så ordner det seg.

 

Har akkurat satt opp en ny PC hjemme og opplevde det samme selv. Måtte først overføre programmene fra telefonen til PC, deretter synkronisere alt på nytt fra PC til telefon. Fungerer bra det.

 

Eventuelt så kan du som GDI Raptor sier nedenfor, opprette alt fra en backup...

Jeg synkroniserte den igjen, og programmene kom tilbake, men uten innstillinger, "savegames", riktig plassering, mapper osv..

 

Gjenoppretting gjelder vel ikke programmer...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...