Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

hmm.. vurderer denne telefonen sterkt, ettersom HTC eventen var ganske så nedtur..

før jeg eventuelt bestiller så må jeg bare forsikre meg;

 

er "antennagate" et eksisterende problem for venstrehendte??

 

kanskje litt dumt spørsmål, men jeg håper noen gir meg et seriøst svar :)

Jeg har testet ut dette på min og fått svært varierende resultat. Noen ganger får jeg til og med bedre signal, selv hvis jeg legger en mynt over sprekken mellom antennene. Go fig :)

Det er også stor forskjell hjemme og på jobben ca. 8 mil unna, enda signalstyrken er nogenlunde lik til å begynne med.

 

Så langt jeg kan se har det ingen betydning, men man bør vel som med andre mobiler vurdere hvordan man holder den hvis man sliter med dårlig signal der man er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg prøvde gratis versjonen av xyplayer og oplayer tror jeg det het, var noe lav framerate på xvid filene jeg testet med... + at det var reklame på gratis versjoene av appene. Så det som gir best resultat er nok å konvertere :(

Leit å høre, jeg har erfaring med elendig framerate på Android-versjonen av yxplayer og :( Men jeg skal fortsette å lete, og så legge det ut om jeg finner noe. :)

Handbrake er så lett og enkel å bruke at jeg heller konverterer og får fantastisk kvalitet og ytelse fremfor å se noe halvdårlig.

Lenke til kommentar

hmm.. vurderer denne telefonen sterkt, ettersom HTC eventen var ganske så nedtur..

før jeg eventuelt bestiller så må jeg bare forsikre meg;

 

er "antennagate" et eksisterende problem for venstrehendte??

 

kanskje litt dumt spørsmål, men jeg håper noen gir meg et seriøst svar :)

Jeg har testet ut dette på min og fått svært varierende resultat. Noen ganger får jeg til og med bedre signal, selv hvis jeg legger en mynt over sprekken mellom antennene. Go fig :)

Det er også stor forskjell hjemme og på jobben ca. 8 mil unna, enda signalstyrken er nogenlunde lik til å begynne med.

 

Så langt jeg kan se har det ingen betydning, men man bør vel som med andre mobiler vurdere hvordan man holder den hvis man sliter med dårlig signal der man er.

 

ah, takk for svar :)

tenkte vel egentlig at det ikke var så alt for store problem med antennesignalet, men ettersom jeg er venstrehendt, må jeg bare forsikre meg da jeg mest sannsynlig kommer til å ha tommelen mellom antennene når jeg har telefonsamtaler..

Lenke til kommentar

Hei

Hvordan passer denne mobilen for en dame på ca 40 år :whistle:

Er sånn passe god på pc, og godt intresert i mobil ting...

Mobilen jeg har nå er w 995 SE.

Er ikke spesielt god på å oppdatere mobilen min, men det må jeg vel gjøre når jeg får Iphone 4?

 

Kan må få egen ringetone på de forskjellige kontaktene man har?

En annen som meldingslyd?

 

Bruker også alarmer og kalender mye for å huske og skrive avtaler, er dette noe som fungere optimalt på Iphonen?

Håper noen vil svare meg :D

Lenke til kommentar

hmm.. vurderer denne telefonen sterkt, ettersom HTC eventen var ganske så nedtur..

før jeg eventuelt bestiller så må jeg bare forsikre meg;

 

er "antennagate" et eksisterende problem for venstrehendte??

 

kanskje litt dumt spørsmål, men jeg håper noen gir meg et seriøst svar :)

Jeg har bare ringt med en iPhone 4 en gang (venstrehendt) ikke noe problem :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

Hvordan passer denne mobilen for en dame på ca 40 år :whistle:

Er sånn passe god på pc, og godt intresert i mobil ting...

Mobilen jeg har nå er w 995 SE.

Er ikke spesielt god på å oppdatere mobilen min, men det må jeg vel gjøre når jeg får Iphone 4?

 

Kan må få egen ringetone på de forskjellige kontaktene man har?

En annen som meldingslyd?

 

Bruker også alarmer og kalender mye for å huske og skrive avtaler, er dette noe som fungere optimalt på Iphonen?

Håper noen vil svare meg :D

 

Alt du spør om er iPhone god på, bortsett fra meldingstone. Det tror jeg ikke man kan velge. Jeg vil tro at du kan trives med iPhone, så det skal neppe bli noe problem. Når du har iPhone må man ha iTunes på PC/Macen for å kunne legge inn musikk, ta sikkerhetskopi etc. Hver gang du kobler telefonen til iTunes vil den sjekke etter tilgjengelig oppdatering, så det skal ikke være noe problem og få lastet ned det :)

Lenke til kommentar

Hei

Hvordan passer denne mobilen for en dame på ca 40 år :whistle:

Er sånn passe god på pc, og godt intresert i mobil ting...

Mobilen jeg har nå er w 995 SE.

Er ikke spesielt god på å oppdatere mobilen min, men det må jeg vel gjøre når jeg får Iphone 4?

 

Kan må få egen ringetone på de forskjellige kontaktene man har?

En annen som meldingslyd?

 

Bruker også alarmer og kalender mye for å huske og skrive avtaler, er dette noe som fungere optimalt på Iphonen?

Håper noen vil svare meg :D

 

Alt du spør om er iPhone god på, bortsett fra meldingstone. Det tror jeg ikke man kan velge. Jeg vil tro at du kan trives med iPhone, så det skal neppe bli noe problem. Når du har iPhone må man ha iTunes på PC/Macen for å kunne legge inn musikk, ta sikkerhetskopi etc. Hver gang du kobler telefonen til iTunes vil den sjekke etter tilgjengelig oppdatering, så det skal ikke være noe problem og få lastet ned det :)

 

Takk for svar :D Tror jeg skal bestille meg den :D

Lenke til kommentar

er det ikke slik at blåtann i utgangspunktet ikke fungerer til filoverføring på iPhonen? men kun til headsett og tastatur?

Men skal være mulig å laste ned apps som fikser saken. Personlig har jeg ikke blåtann på pcn så bruker det ytterst skjeldent. Så er ikke 100% sikker på om det stemmer.

Jeg overfører heller bilder ol via kabel eller dropbox. dropbox er forresten å anbefale. 2 gb gratis lagring på nett. Hvor du da kan laste opp og ned filer på tlf eller pcn.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

jeg prøvde gratis versjonen av xyplayer og oplayer tror jeg det het, var noe lav framerate på xvid filene jeg testet med... + at det var reklame på gratis versjoene av appene. Så det som gir best resultat er nok å konvertere :(

Leit å høre, jeg har erfaring med elendig framerate på Android-versjonen av yxplayer og :( Men jeg skal fortsette å lete, og så legge det ut om jeg finner noe. :)

Handbrake er så lett og enkel å bruke at jeg heller konverterer og får fantastisk kvalitet og ytelse fremfor å se noe halvdårlig.

Går det kjapt? Jeg er ikke særlig glad i konvertering da jeg drar over en 30-40 episoder i slengen for å se, så det blir en del ekstra stress. Kvaliteten er da upåklagelig med en god avspiller, så det er vel det eneste problemet. Hadde det bare vært noen ildsjeler rundt dette så ville vi nok hatt en god løsning.

Endret av dezzik
Lenke til kommentar

jeg prøvde gratis versjonen av xyplayer og oplayer tror jeg det het, var noe lav framerate på xvid filene jeg testet med... + at det var reklame på gratis versjoene av appene. Så det som gir best resultat er nok å konvertere :(

Leit å høre, jeg har erfaring med elendig framerate på Android-versjonen av yxplayer og :( Men jeg skal fortsette å lete, og så legge det ut om jeg finner noe. :)

Handbrake er så lett og enkel å bruke at jeg heller konverterer og får fantastisk kvalitet og ytelse fremfor å se noe halvdårlig.

Går det kjapt? Jeg er ikke særlig glad i konvertering da jeg drar over en 30-40 episoder i slengen for å se, så det blir en del ekstra stress. Kvaliteten er da upåklagelig med en god avspiller, så det er vel det eneste problemet. Hadde det bare vært noen ildsjeler rundt dette så ville vi nok hatt en god løsning.

 

For meg gikk det ikke veldig fort å konvertere en 720p film på over 2 timer... tror det stod 8 timer elns jeg, hadde den på om natten så vet ikke om den tiden faktisk stemte. Men har ikke testet vanlig xvid filer. + at jeg tror noe fucker på pcn min da det gikk mye fortere for andre folk... Er jo ikke noe iveien for å prøve. Handbrake er jo gratis så er jo bare å prøve. Så du kunne sette flere filer i kø også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...