Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.iphonehacks.com/iphone-4/

 

Apple To Discontinue Free Case Program On All iPhone 4s Sold After September 30

Er ikke dette gammelt nytt da ? De har jo alltid sagt at dt må være før den 30. Greia md å overpsyce ting da ? Da mener jeg slike poster og ikke minst f. Eks facetime appen. Såvidt jeg kan huske så har jeg de siste 4 åra bare hatt en telefon md 2 kamraer.

Lenke til kommentar

Kan man finne ut hvilke apps man har betalt for?

 

Nå som jeg har gått over fra iphone 3g til 4g, så kunne jeg trengt meg ei liste over apps jeg allerede har kjøpt.

 

Hvor finner jeg denne? Har rota litt i iTunes, men finner ingenting :ph34r:

 

Edit: Fant ei liste over programmer jeg har kjøpt. Synd de ikke har en lett funksjon som gjør at man kan laste ned alle samtidig :whistle:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som er veldig fornøyd med batteri kapasiteten på 4'en ? 1dag og 22timer i standby, og 5t og 30min i bruk. 25% igjen. Er det bare meg, eller er det veldig bra?

 

Jeg er også storfornøyd med min. Er aldri beskjeden på lysstyrke og dataroaming, men likevel holder den i to dager, noe som er mye for mitt bruk!

Lenke til kommentar

Har Google kalender som jeg synk-er med iPhone 3gs, dette går smurt bortsett fra et par webcal kalendere...........

 

Jeg sync'er min iPhone4 (Google mail, kontakter og flere kalendere) via NuevaSync service.

Har brukt denne tjenesten på flere av mine mobiler (Nokia, SE, iPhone) og er veldig fornøyd.

De tilbyr også mulighet for Remote Wipe av telefonen og Contacts Capture/Recovery hvis man har behov for å gjennopprette slettede kontakter. Alt styres enkelt via mobil eller pc i et kontrollpanel hos nuevasync.com

Ingen programvareinstallasjon nødvendig. Enkel og god tjeneste hvis man har utvidede sync-behov eller bytter telefon ofte.

Enkel installasjon på iPhone kan gjøres automatisk i Safari på telefonen ved å laste ned "Automatic Configuration for iPhone/iPod Touch/iPad" på nettsiden deres.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som er veldig fornøyd med batteri kapasiteten på 4'en ? 1dag og 22timer i standby, og 5t og 30min i bruk. 25% igjen. Er det bare meg, eller er det veldig bra?

 

Tok den med fulladet til Skottland, glemte selvsagt adapter, var borte fra onsdag morgen, til etter midnatt fredag kveld, og da jeg kom hjem var det 5% igjen. Da var datatrafikk av, men jeg brukte litt wifi på hotellet og litt teksting. At den klarte 3 dager syns jeg er utrolig :)

Lenke til kommentar

Tok et par testbilder for å sjekke HDR-funksjonen:

 

Med:

 

IMG_0366.jpg

 

 

Uten:

 

IMG_0367.jpg

 

Jeg synes at det hjelp veldig på problemet jeg synes kameraet har hatt med mye lys og mye kontraster! Detaljene er bedre med HDR og fargegjengivelsen mer naturlig :) Bra forbedring! Se spes. den lille flekken på verandaplanken til venstre for potta med gule blomster. Uten HDR er dette bare en "hvit" flekk med lys, med HDR kom detaljene fram!

Lenke til kommentar

 

Edit: Fant ei liste over programmer jeg har kjøpt. Synd de ikke har en lett funksjon som gjør at man kan laste ned alle samtidig :whistle:

 

Hvor?

Åpne iTunes, Gå til menyen øverst i vinduet:

Klikk på: Butikk > Vis Kontoen min <ditt kontonavn> > Logg deg inn.

På midten av siden ca, så er det en knapp "Purchase History"

13September_Monday_5l4mbl.png

 

Der kommer alle opp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...