Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at han faller der. Han er i fart, veldig fremoverlent og beveger beina hurtig. Når keeperen da tar borti beinet så klarer han ikke stokke beina og faller. Og det ser jo alltid ut som om de filmer i slowmotion.

 

Hah, der går vuvuzelajævlene hjem!

Lenke til kommentar

Suarez faller lettere enn forventet. Men Sør Afrika har ikke andre enn seg selv å takke, hvorfor i alle dager stopper de opp? Spill til dommeren blåser.

 

Et sinnsvakt dyrt rødt kort. Regner med at dommeren mener at Khune hindrer Suarez å komme til en klar målsjanse, men når han feiler så fatalt i touchen før driblingen (Hvor ballen går flere meter vekk fra han), så må jeg si meg helt uenig.

Lenke til kommentar

Når dommern først dømte straffe, kunne han vel ikke gjøre annet enn og gi han rødt kort også... ikke sant :hmm:? Forlan er jammen meg en klassespiss... Trodde han var en sånn klage-syte-klyse jeg, men har fått godt inntrykk av han etter Europa League-semiene og 2 kamper i VM.

 

Men hvorfor bytte ut spissen Pienaar når de MÅ angripe?!? Har ikke sett hele 2. omg., mulig han hadde skade elns, eller?

Lenke til kommentar

Bagh: Om du skal falle kan du falle rett ned. Det vil si at du IKKE skal kaste armene og beina i alle retninger og snu deg rundt som et helvete i lufta.

Å snu seg er naturlig da det er fordelaktig for et menneske å falle på siden/ tildels ryggen fremfor magen og anskitet.

Trodde man hadde armer til å ta seg for jeg.

 

Men i Suarez' tilfelle var armene samt beina spredt rundt til alle kanter slik at de ikke var mulig. Det er måten han faller på jeg reagerer på. Straffe er det selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...