Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mange haters i denne tråden...

 

Noen som veit hva som er greia med at Frankrike bruker to forkjellige drakter. Noen av spillere bruker en tight drakt med et slags svart kryss på ryggen , mens andre, blant annet Henry bruker en vanlig drakt uten et svart kryss på. Trodde alle spillerne måtte bruke helt like drakter.

 

Draktene er like. De har bare tatt av den sorte, ubrukelige teipen. Ser ut som de skal spille i en BDSM-film jo.

Lenke til kommentar

Så mange haters i denne tråden...

 

Noen som veit hva som er greia med at Frankrike bruker to forkjellige drakter. Noen av spillere bruker en tight drakt med et slags svart kryss på ryggen , mens andre, blant annet Henry bruker en vanlig drakt uten et svart kryss på. Trodde alle spillerne måtte bruke helt like drakter.

 

Draktene er like. De har bare tatt av den sorte, ubrukelige teipen. Ser ut som de skal spille i en BDSM-film jo.

 

Sikker, for hva gjør den svarte teipen der egentlig? Enkelte Sør Sfrika spillere hadde også teip, men denne var mye lysere enn Frankrike sin.

Lenke til kommentar

Sikker, for hva gjør den svarte teipen der egentlig? Enkelte Sør Sfrika spillere hadde også teip, men denne var mye lysere enn Frankrike sin.

 

Om du mener den teipen som gikk på kryss over ryggen så er noe noe elastisk band som skal hjelpe armene til å gå raskere frem og tilbake og hjelpe på farten til spillerne. Hjalp ikke Frankrike noe særlig, så det er vel bare noe dritt som får draktene til å koste 100kr mer.

Lenke til kommentar

Sikker, for hva gjør den svarte teipen der egentlig? Enkelte Sør Sfrika spillere hadde også teip, men denne var mye lysere enn Frankrike sin.

 

Om du mener den teipen som gikk på kryss over ryggen så er noe noe elastisk band som skal hjelpe armene til å gå raskere frem og tilbake og hjelpe på farten til spillerne. Hjalp ikke Frankrike noe særlig, så det er vel bare noe dritt som får draktene til å koste 100kr mer.

 

Den jeg mener ja. Merkelige greier. Har du link eller en kilde der det står slik at jeg har bevis når jeg forteller andre om det. Har på følelsen folk ikke kommer til å tro på meg. :)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Nei! Faen for en kjempesjanse!

 

Fnats - SA går ikke videre, og hvorfor vil ikke du ha de videre? De er jo vertsnasjonen, ingenting hadde vært mer morro enn at de hang med litt til.

 

Mente selvfølgelig synd at de ikke går videre. Har holdt med dem gjennom hele VM. Utrolig synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...