Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Vertsnasjon, alltid gøy ät de kommer videre fra gruppespillet.

At den tradisjonen dør med Afrika er for tåpelig.

Jeg ser ingen grunn til å fortsete med den tradisjonen så lenge laget ikke gjør seg sportslig fortjent til det. Skulle det være noe utennomsportslig som gjorde at jeg digget dem kunne jeg vært enig, men den "fantastiske" kulturen (vuvufuckingszela) til Sør-Afrika klarer jeg meg uten. Ingen liker veps.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når den Sør-Afrikanske målvakten fikk rødt kort under dagens kamp ble jeg sur. Hvordan dømming er det?

 

Keeper ville blokkere mål, uheldigvis krasjet tærne litt med hverandre. Og vips så blei det rødt kort og straffe. Straffen kan være grei, men ikke det røde kortet! Syntes Uruguay spilte feigt hele kampen. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at det er null mulighet for at Sør-Afrika går videre. Det er ikke akkurat veldig stor sannsynlighet, men muligheten finnes og da er det jo ikke null. De kan vel faktisk også bli gruppevinnere, eller?

 

Hvis Frankrike vinner over Mexico, Sør-Afrika moser Frankrike og Mexico slår Uruguay, blir ikke da alle lagene stående med 4 poeng? Med -3 i målforskjell som utgangspunkt, ser det ikke lyst ut mht gruppeseier, men den teoretiske muligheten lever!

Lenke til kommentar

Game trenger ikke å utdype hvorfor han hater, som gammel serber kommer det bare naturlig.

Tevez er en cunt, både utenfor og på banen. Om du er en én av hundre som ikke har oppdaga det så har du ikke fulgt med nok. Sorry.

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha Sør-Afrika videre. Ja til mindre vuvuzela og bedre fotball.

Vertsnasjon, alltid gøy ät de kommer videre fra gruppespillet.

At den tradisjonen dør med Afrika er for tåpelig.

 

Håper på at de afrikanske lagene gjør det bra i dette VM jeg, men så langt er det bare Ghana som har vunnet. :ermm:

Det er alttid så koselig, sympatisk og politisk korrekt å heie frem vertsnasjonen. Spykvalm. Håper alle Vuvuzuelaer dør med VM-håpet.

Lenke til kommentar

Game trenger ikke å utdype hvorfor han hater, som gammel serber kommer det bare naturlig.

Tevez er en cunt, både utenfor og på banen. Om du er en én av hundre som ikke har oppdaga det så har du ikke fulgt med nok. Sorry.

Si meg,er du helt blåst? Hvis du tolket det innleget aom et forsvar for Tevez så tilater jeg å svare på mitt eget spørsmål: Ja, du er helt blåst.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Når den Sør-Afrikanske målvakten fikk rødt kort under dagens kamp ble jeg sur. Hvordan dømming er det?

 

Keeper ville blokkere mål, uheldigvis krasjet tærne litt med hverandre. Og vips så blei det rødt kort og straffe. Straffen kan være grei, men ikke det røde kortet! Syntes Uruguay spilte feigt hele kampen. :thumbdown:

 

Reglene er temmelig klare da. Man kan være uenig i reglene men de skal følges

Lenke til kommentar

[quote name='niko_90' date='16. juni 2010 - 22:55'

Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha Sør-Afrika videre. Ja til mindre vuvuzela og bedre fotball.

Vertsnasjon, alltid gøy ät de kommer videre fra gruppespillet.

At den tradisjonen dør med Afrika er for tåpelig.

 

Håper på at de afrikanske lagene gjør det bra i dette VM jeg, men så langt er det bare Ghana som har vunnet. :ermm:

Det er alttid så koselig, sympatisk og politisk korrekt å heie frem vertsnasjonen. Spykvalm. Håper alle Vuvuzuelaer dør med VM-håpet.

Ikke alle kan være like unik som deg å heie på England\Spania vet du. :)

(Jeg finner slikt spykvalm)

 

Hugz N kisses

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Når den Sør-Afrikanske målvakten fikk rødt kort under dagens kamp ble jeg sur. Hvordan dømming er det?

 

Keeper ville blokkere mål, uheldigvis krasjet tærne litt med hverandre. Og vips så blei det rødt kort og straffe. Straffen kan være grei, men ikke det røde kortet! Syntes Uruguay spilte feigt hele kampen. :thumbdown:

 

Reglene er temmelig klare da. Man kan være uenig i reglene men de skal følges

 

Altså det burde vært blåst for offside?

 

Alternativt gult kort til keeper, for ballen er på vei vekk fra spissen etter en dårlig touch og er vel neppe en opplagt målsjanse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...