Gå til innhold

VM: Gruppe A (Sør-Afrika, Mexico, Uruguay, Frankrike)


Latias

Gruppe A  

107 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bagh: Om du skal falle kan du falle rett ned. Det vil si at du IKKE skal kaste armene og beina i alle retninger og snu deg rundt som et helvete i lufta.

Man faller da ikke rett ned når man faller i fart. Han hjelper kanskje litt til, men han blir likefullt hindret.

Har du sett så mye fotball at du ikke vet hvordan man faller naturlig mer?

 

 

Hvorfor er det mer naturlig å lande på ryggen forresten? Da har man ingenting til å ta seg imot med.

 

Ryggen mere robust. Ved mageregionen ligger det åpne innvoller som ikke beskyttes av noe skjelett. Armene er også en refleks ja. Men det var nok offtopic.

 

 

Tror Mexico vinner i morgen. Hørte rykter om at det var krangling i frankrikeleiren og at Yoann Gourcuff ser sendt hjem.

 

Ingen kilder? Høres juicy ut!

 

Ikke harmoni ihvertfall.

 

Han ble visst ikke forvist hjem, men Frankrike sliter.

Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at Sør-Afrika ikke kommer til å gå videre i VM. Interessen for VM har sunket litt nå. *Sukk*

 

:cry:

Ironi? Selv er jeg glad for at de er ute (mest sannsynlig). Håper dette setter en liten demper for vuvuzelaene også. Sørafrikanerne kan gjerne sørge over tapet den neste måneden, slik at vi slipper unødvendig støy på stadion.

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare si en ting:

 

L. Suarez er den største fitta i VM, selv foran Henry aka hand of frog, Ribery, Gilardino, Ronaldo, Gallas aka galle, Betty spaghetti ala Sagna, Tevez, Heinze, Maradonnasummer, Samaras, kyrre, Robinho, Lucio, KP Boateng osvosv.

 

Håper karma slår til og at Marquez feildømmer en vill takling og maltrakterer knehassen til Suarez om til pulver. Innerst inne håper jeg vel at en Sør Afrikans fanboy skyter jævel på åpen gate, men det er kanskje for slemt? Eller, nei, this.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at Sør-Afrika ikke kommer til å gå videre i VM. Interessen for VM har sunket litt nå. *Sukk*

 

:cry:

Ironi? Selv er jeg glad for at de er ute (mest sannsynlig). Håper dette setter en liten demper for vuvuzelaene også. Sørafrikanerne kan gjerne sørge over tapet den neste måneden, slik at vi slipper unødvendig støy på stadion.

 

Ikke ironi.

 

Sjansen for at Sør-Afrika går videre nå er lik null komma niks. Tviler sterkt på at de slår Frankrike. I tillegg må Frankrike og Mexico spille uavgjort i morgen.

Lenke til kommentar

Må bare si en ting:

 

L. Suarez er den største fitta i VM, selv foran Henry aka hand of frog, Ribery, Gilardino, Ronaldo, Gallas aka galle, Betty spaghetti ala Sagna, Tevez, Heinze, Maradonnasummer, Samaras, kyrre, Robinho, Lucio, KP Boateng osvosv.

 

Håper karma slår til og at Marquez feildømmer en vill takling og maltrakterer knehassen til Suarez om til pulver. Innerst inne håper jeg vel at en Sør Afrikans fanboy skyter jævel på åpen gate, men det er kanskje for slemt? Eller, nei, this.

 

Du er morsom.

Lenke til kommentar

Må bare si en ting:

L. Suarez er den største fitta i VM, selv foran Henry aka hand of frog, Ribery, Gilardino, Ronaldo, Gallas aka galle, Betty spaghetti ala Sagna, Tevez, Heinze, Maradonnasummer, Samaras, kyrre, Robinho, Lucio, KP Boateng osvosv.

Kan du vær så snill å forklare meg hva du har så mye i mot godeste Tevez? Ja, vet dere er sur for han dro til oss lyseblå, men ellers? Han er en av verdens beste når det kommer til innsats, ikke noe filming eller annet tull på banen, og en "likanes" kar utenfor banen. Så venligst utdyp :)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor folk vil ha Sør-Afrika videre. Ja til mindre vuvuzela og bedre fotball.

Vertsnasjon, alltid gøy ät de kommer videre fra gruppespillet.

At den tradisjonen dør med Afrika er for tåpelig.

 

Håper på at de afrikanske lagene gjør det bra i dette VM jeg, men så langt er det bare Ghana som har vunnet. :ermm:

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...