Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva mener DU om gutter på scooter?


Anbefalte innlegg

Poenget mitt er at hvis du føler at du må "stresse" med å gire så har du åpenbart vanskeligheter med deg.

 

Når det er sagt så ligger man gjerne i 5 giret i 50 sona også på lettsykkel... Så lenge det er medbakke eller flat strekning ;)

 

Men for all del, kjør scooter jeg har selv prøvd det flere ganger jeg synes det er ganske morsom til tross for dårlige kjøreegenskaper og diverse grunner som allerede er nevnt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte scooter i "mopedalderen", syntes den var god å kjøre, hadde aldri bruk for noe med terrengegenskaper. Kjørte stort sett bare på asfalt, og det var den ypperlig til. Jeg hadde aldri problemer med å lære å gire, det frista bare mer med scooter fordi det så mer praktisk, og fordi motoren er mindre strupa når den er lovlig.

 

Fikk meg bil og billappen for et par år siden, men har nå begynt å fikse den opp igjen, og kjører med den av og til.

 

Ja, jeg kjører bil med manuell gir, og girkassa har ikke helt god synkronisering heller, så det argumentet om giring gjelder ikke.

Lenke til kommentar

Hva er galt med scooter? Bor man i en by, er scooter langt mer praktisk enn moped. Jeg kjøpte meg en moped, og angrer, og kommer til å skaffe meg en scooter. Rundkjøringer, trafikklys, og krype kjøring med moped kan man bli lei av. Giring hele tiden. Nei huff. Foretrekker scooter, det er jo chill. Synes ikke det er noe "gay" i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hahaha! Lykke til med gjennomslag for den du. (med de modsa her veit man jo aldri men...) Kalte uansett aldri deg personlig for homo.

 

Men tråden spør hva JEG mener om gutter på scooter. Hvorfor skal ikke jeg få si MIN mening om det?

 

Jeg ler meg ihjel når jeg ser en idiot på en moped som girer 5 ganger for å ligge i 50 km/t. ser MYE dummere ut det en noen på scooter

Lenke til kommentar

jeg kjører scooter og elsker jenter. hvis jeg elsker jenter, hvordan kan jeg være homse da?

 

og hvem kaller det en homsekrakk? bare noen få små drittunger som deg som tror man er så forbaskade kul som må gire 5 ganger for å komme i 50

 

Nei dæven! Har du sett på faen? Litt redigering er alltid kos.

 

Jeg kaller det homsekrakk. Vel, jeg kjører bil og ikke moped, så har ikke "problemet" med å gire fem ganger til 50.

 

Forresten fantastisk morsomt at du bytter fra å "rapporterer deg for å kalle meg homo" til å gå til å kalle meg en drittunge. Godt gjort å drite seg ut så jævlig. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

scooter er greit visst man kjører mer enn 70-80% i sentrum. Er jo greit å slippe i å løse og gire 2-3 ganger hver 200. meter... Også er de litt mer sprekere når det gjelder å kjøre forbi køer osv. En ting er sikkert, skal man kjøre orginalt er scooter eneste veien å gå, ingenting ser teitere ut enn liggesykler som kjører i 45 i 80 soner :D

 

Her blir scootere kalt homsekrakker fordi man ikke trenger å løse hele tiden og de som kjører scooter ikke klarer å kjøre moped.

Lenke til kommentar

Ja, akkurat sånn er jeg. Hvordan visste du det?

Jeg syns det å oppfordre til slåsskamp er litt homsete.

 

Fantastisk. Good for you! :thumbup:

 

 

Syns det er homsete å kalle folk som kjører scooter for homsete

 

Den er grei. Du skal få lov til å ha hvilke meninger du vil. :thumbup:

 

 

I følge profilen er han fylt 18, men det synes ikke på oppførselen, for å si det sånn.

 

Det er fordi jeg løy på alderen. Jeg er egentlig 13.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...