Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva mener DU om gutter på scooter?


Anbefalte innlegg

Alle har sin mening..

 

Er gjerne hilbillies på landet som synes det er homo..

 

Jeg kjører scooter, men har kun kjørt girmoped før.

 

Byttet til scooter fordi det er så mye mer chill i byen :)

 

Scooter = klarer ikke å gire = ikke motorkyndig/kjøretøykyndig = homo

 

Lol, kjørte girmopp i 1.5 år, kjører bil hele tiden, og kjører motorsykkel i ny og ne. Kan nok gire mister.

 

Tør du ikke kjøre scooter fordi det er "homo", bør du ønske deg en pose selvtillit i julegave..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, kjørte girmopp i 1.5 år, kjører bil hele tiden, og kjører motorsykkel i ny og ne. Kan nok gire mister.

 

Tør du ikke kjøre scooter fordi det er "homo", bør du ønske deg en pose selvtillit i julegave..

 

Wow...hold on! Du kjørte moped i 1,5 år, du kjører bil nå og av og til kjører du motorsykkel?

 

Hvorfor i HELVETTE gidder du å kjøre scooter da? :wow:

Lenke til kommentar

Lol, kjørte girmopp i 1.5 år, kjører bil hele tiden, og kjører motorsykkel i ny og ne. Kan nok gire mister.

 

Tør du ikke kjøre scooter fordi det er "homo", bør du ønske deg en pose selvtillit i julegave..

 

Wow...hold on! Du kjørte moped i 1,5 år, du kjører bil nå og av og til kjører du motorsykkel?

 

Hvorfor i HELVETTE gidder du å kjøre scooter da? :wow:

 

"Det enkleste er ofte det beste"

 

Passer for meg som kun kjører i byen.

Lenke til kommentar

kunne tenkt meg en 250 vespa.. 50cc moped er bare kult de to åra du går på yrkisen, blir ikke noen damer på deg heller, er bare de andre gutta på yrkisen som syns du er kul.. så hvem av de som blir mer homo enn den andre får vel man synse seg fram til.... :p

Lenke til kommentar

me too:D

 

Jeg syns det er litt artig at du har prøvd hele tråden og overbevise andre om at gutter på scooter ikke er gay, når de åpenbart ikke er det.

 

* La til ett ikke, da jeg glemte det i førsteomgang, noe som endret hele innleggets mening :ph34r:

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Alle har sin mening..

 

Er gjerne hilbillies på landet som synes det er homo..

 

Jeg kjører scooter, men har kun kjørt girmoped før.

 

Byttet til scooter fordi det er så mye mer chill i byen :)

 

Scooter = klarer ikke å gire = ikke motorkyndig/kjøretøykyndig = homo

Du er kul.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...