Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva mener DU om gutter på scooter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter på scotoer er ikke gay;) ser mindre kult ut ja men har ikke noe med homse å gjøre. 99.95% av mannglige scooterkjørere er hetro og liker jenter så da kan de umulig å være homser;) de kan for deg se ut som homser fordi du er usikke rpå din egen legning og må vise hvor barsk du er på moped.

Godt eksempel på statistikk dratt ut fra det dypeste hølet i kroppen, også kalt rasshølet.

 

Og for hundreogfemtiåttende gang: Det er homsete (altså femi, også kjent som lite mannlig), ikke at guttene er homofile. Kan du se forskjellen?

 

Sikkert ikke... :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner forskjellen på å være homo og at noe er homsete. Men hvorfor ikke bare si homo og femi?

 

Synes selv ikke at det ser femi ut med scooter(kanskje på en vespa etc.), men ikke ellers. Man ser langt fra tøff ut, nærmere litt lame.

Men hvor dere får gay/homsete/femi fra, forstår jeg virkelig ikke...

Lenke til kommentar

Jeg bare sier det igjen:

 

"

De som syns scooter er bøg er bare usikre om de er homo eller hetero, så de må liksom "bevise" at de ikke er homo for resten av verden med å kjøre moped istedenfor. "

 

MEn ja, finnes jo absolutt jente-merker som Vespa, hadde jeg sett en gutt på en slik ville jeg nok reagert litt, men mange jeg kjenner som kjører scooter har helst en vanlig gilera / yamaha osv med trim på..

 

 

 

OFFTOPIC;

 

Bare jeg som syns crosshjelm passer sykt bra til scooter? xb

Lenke til kommentar

MEn ja, finnes jo absolutt jente-merker som Vespa, hadde jeg sett en gutt på en slik ville jeg nok reagert litt, men mange jeg kjenner som kjører scooter har helst en vanlig gilera / yamaha osv med trim på..

 

 

 

 

Ehem ... Hva er så jentete med Vespa? Hadde jeg hatt råd og giddet å eid en scooter, så måtte det nesten blitt en Vespa. Finnes jo knapt fetere. :p

Lenke til kommentar

skuter er for normale hyggelige menesker som vil ha et køyre tøy fra a til å

 

men moped med "racing" kåpe er for drittunger som har stort behov for oppmerksomhet...

 

eneste grunnen til at det er akseptabelt for jenter og bruke skuter er at guttene ser ikke på skuteren når en jente sitter på den. de ser på jenten :ph34r:

Lenke til kommentar

Det er ikke noen vits i å mene noe om scooterbrukerne.

De kjører det de arvet fra storesøsken, tilfeldigvis fikk billig, eller kjøpte ut fra behov.

 

 

Jeg kjører franskbygd scooter. Det blir liksom dobbelt homo?

 

Jeg kjører den fordi jeg overtok den fra en storesøster, og jeg bryr meg ikke hvordan den ser ut, bare jeg kommer fram samme dag.

 

Jeg kunne godt tenke meg noe med større hjul, grunnet hytte med mye grusveier. Der er det skummelt å kjøre på to hjul. Større hjul er sikkert en fordel så snart man kommer ut på bygda med grusveier.

 

Gidder ikke å kjøpe en sålenge jeg har en sånn stående. Må bare totaloverhales først :-(

 

Tempo%20Comfort,%20-57,%20vs,%201105-tn.jpg

 

Hvilken legning vitner denne oldsaken om? Nekrofili?

Lenke til kommentar

Inntrykket jeg har er at i byene er det mer akseptert at gutter kjører scooter, men på landsbygda har man denne hvis-du-kjører-noe-som-har-mindre-hjuldiameter-enn-en-gjennomsnittlig-parabolantenne-liker-du-å-suge-kuk-greia gående.

 

Ellers skjønner jeg ikke hva som er så "homsete" med den klassiske Vespaen. Den er stilig, klassisk og elegant på en måte som dere som prøver å fortrenge deres egen usikkerhet ved å dra andre ned i søla kanskje aldri kommer til å skjønne.

 

post-51689-1278351654,1852_thumb.jpg

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...